به چه مبلی چستر می گویند؟ رویه کوبی مبل چستر چیست؟

مبل چستر از دسته مبل های راحتی و بسیار زیبایی هستند که معمولا مورد پسند همه سلیقه ها قرار می گیرد و به دلیل راحتی در استفاده در دکوراسیون بندی اکثر خانه ها می تواند سبب جلوه زیادی شود.
مبل چستر دارای کاناپه هایی است که پشتی کوتاهی و کم ارتفاعی داشته و تماما لمسه کاری شده است. مبل چستر فیلد با پارچه های کتان و مخمل و حتی چرم تولید شده و زیبایی چشمگیری را دارند.
خاصیت طراحی مبل چستر فیلد به گونه ای است که معمولا دارای دسته های برگشته لوله استوانه ایی و کوتاهی بوده و این طرح خاصیت رسمی گونه به همراه دلنشینی راحتی های معمولی را دارند. سرویس مبلمان چستر را هم می توان به صورت ست کامل هفت تایی تهیه کرد و گاه به شکل ال نیز تولید می شوند.
به طور کلی ابعاد و اندازه های تولید مبل چستر، متنوع و گوناگون می باشد. هم سرویس های ظریف تر این طرح و هم سرویس های پهن تر و بزرگتر در بازار وجود دارند.
رویه کوبی مبل چستر به تغییرات بر روی مبل چستر استفاده شده می گویند که می تواند از تعمیر تا تعویض قطعات و بخش های داخلی و خارجی مبل چستر فیلد را شامل شود.

رویه کوبی مبل چسترروکوبی مبل چستر
نمونه کار رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل روشی مطمئن برای نو کردن مبلمان قدیمی شما میباشد.

فیلم رویه کوبی مبل چستر

ویدئویی از تعمیرات مبل خارجی

قبل و بعد از تعمیرات رویه کوبی مبل

دکمه اسکرول را با کلیک و لمس به چپ و راست هدایت کنید

روکوبی مبلروکوبی

برای مشاوره و درخواست تعمیرات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

نحوه رویه کوبی مبل چستر:

رویه کوبی مبل چستر فیلد تا حدودی مشکل تر از رویه کوبی انواع مبل دیگر می باشد. کار رویه کوبی مبل چستر خود را به متخصان مجربی مانند استادکاران خانه شیک بسپارید تا نگران تعمیر درست مبل چستر خود نباشید.

معمولا مبل های چستر فیلد کلاسیک با چرم و لمسه های چرمی ساخته می شوند ولی مدل های جدید مبل چستر که به صورت مدرن و ابعادی جمع و جورتر تولید می شوند ، پارچه های کتان و مخمل را استفاده میکنند.
رویه کوبی مبل چستر به مراحل مختلفی تقسیم می شوند که با توجه به ایرادات مبل میتواند همه این مراحل یا فقط یک یا دو مرحله را شامل شود. مهمترین قسمت کلاف مبل است که اگر شکستگی و ترک خوردگی یا هرگونه مشکل اساسی دیگر داشته باشد، به طور کل کار چندانی برای احیاء دوباره آن مبل و استفاده مجدد، نمی توان کرد.
اما اگر بعد از خارج کردن همه قسمت های مبل، کلاف را تقریبا سالم و بدون مسأله دیدیم، آنوقت می توانیم به ترمیم بخش های دیگر بپردازیم. به طور معمول بعد از تقویت کلاف ، اگر اسفنج و فوم ها دچار مشکل عمده ایی هستند آنها را تعویض می کنند در غیر این صورت با ترمیم بخش های آسیب دیده ، دوباره شرایط استفاده مجدد بدون مشکل ، را فراهم می کنیم.
نکته مهم در هنگام تعویض فوم ها ، نوع گرم با نوع سرد بودن فوم است. زیرا هم این فوم ها تفاوت کاربری و ویژگی دارند و هم تفاوت در میزان قیمت.
بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل، نوبت به عوض کردن رومبلی و انتخاب پارچه جدید برای مبل چستر فیلد می رسد و بعد از آن هم نوبت به رنگ کاری و خورده کاری های کوچک دیگر.
یکیی ازحساس ترین مراحل رویه کوبی مبل چستر، ساخت و اتصال لمسه ها است. که باید با ظرافت خاصی از جنس خود پارچه مبل ساخته شده و خیلی محکم و با استقامت بالا به پشتی و یا طرفین مبل دوخته شود.
در صورتی که به لمسه کاری هنگام رویه کوبی مبل چستر توجه و دقت چندانی نشود، با شل شدن و افتادن لمسه ها ، دیگر نه از زیبایی قبل مبل خبری است و نه از چستر بودن آن!

روکوبی مبل چستر

هزینه رویه کوبی مبل چستر فیلد:

هزینه رویه کوبی مبل ، بستگی به میزان اقداماتی دارد که باید بر روی مبل انجام شود و همچنین قسمت اعظم هزینه رویه کوبی مبل چستر ، به قیمت و نوع پارچه انتخابی برای تعویض رویه مبل بستگی خواهد داشت.

آموزش رویه کوبی مبل چستر و نمونه کار رویه کوبی مبل چستر:

برای آشنایی بیشتر و مرحله به مرحله با روند رویه کوبی مبل چستر فیلد بهتر است فیلم رویه کوبی مبل چستر را که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است را حتما مشاهده کنید و از نزدیک با چند و چون دقیق و صحیح این کار آشنا شوید.
همچنین نمونه کار مربوط به رویه کوبی مبل چستر در معرض دید شما خوانندگان گرامی قرار گرفته است. به این ترتیب به راحتی می توانید با تغییرات قبل و بعد از رویه کوبی آشنا شده و با هم مقایسه کنید.
در بخش بعدی به سؤالات مختلف شما عزیزان در رابطه با رویه کوبی مبل چستر می پردازیم و پاسخ خود دریافت خواهید کرد.

شما میتوانید مقاله مرتبط ما که در مورد رویه کوبی مبل ال است نیز مشاهده کنید

انواع مبل چستر

نکات مهم در رابطه با انتخاب مبل چستر:

مبل چستر به خودی خود دارای زیبایی منحصر به فردی است که چشم هر بیننده ایی را در نگاه اول به خود جلب خواهد اما نکته مهم در این بین این است که ابعادی از مبل چستر را انتخاب کنید که با ظرفیت اتاق و متراژ آن تناسب داشته باشد. مبل چستر فیلد به طور کلی پهن و بزرگ اند و اگر در اتاقی بزرگ چیده شوند ، و با دیزاینی متناسب هم آراسته ، جلوه شان چند برابر خواهد شد در صورتیکه اگر همین مدل را در اتاقی کوچک استفاده کنیم، مسلما نه تنها زیبایی خود را نشان نمی دهند بلکه بی قواره هم به چشم می آیند و رفت و آمد را با مشکل روبرو می کنند.
بهتر است در انتخاب نوع پارچه هنگام رویه کوبی مبل چستر ، هم دقت کنید. نوع چرمی آن در گذشته رواج بیشتری داشت اما امروزه با انواع پارچه ایی آن و حتی ترکیب پارچه و چرم ، تنوع و زیبایی خاصی دارند.
قبل از خرید مبل چستر با انواع رنگ های آن ، نمونه مورد نظر را بسنجید. بسیاری از رنگ ها با طرح چستر فیلد زیبایی مثال زدنی خواهند داشت.
برای رویه کوبی مبل چستر بهتر است قبل از هر تصمیمی در مورد مهارت شرکت و یا فردی که خدمات رویه کوبی را ارائه می دهد، اطمینان کامل حاصل کنید. شرکت مبل خانه شیک این اطمینان را به شما خواهد داد که رویه مبل چستر شما، زیباتر از قبل به خانه شما باز خواهد گشت.

نوشتهٔ پیشین
رویه کوبی مبل چرم
نوشتهٔ بعدی
رویه کوبی مبل ال

پست های مرتبط

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۵ رای - مجموع امتیاز: ۳.۴ ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋