رویه کوبی مبل استیل یعنی چه؟

در همه خانه ها، معمولا حداقل یک دست مبل را امروزه می بینیم. مبلمان دیگر فقط نقش وسیله ای لوکس را ندارند و همه خانواده ها برای مصارف روزانه از سرویس مبلمان استفاده می کنند.

انواع مدل ها و طرح ها برای مبلمان های خانگی در بازار قابل دسترسی است. از مدل های کلاسیک و سلطنتی گرفته تا راحتی های مدرن و ال.
گاهی به دلایل مختلف این سرویس ها دچار نقص و آسیب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. یا ممکن است به دلیل عدم شرایط مطلوب اقتصادی، از پس خرید مبلمان جدید و نو نتوانیم بر بیاییم اما تنوع و تغییر در سبک دکوراسیون خانه مان هم از دغدغه های ما باشد. رویه کوبی مبلمان این نیاز ما را با توجه به شرایط موجود مرتفع خواهد کرد.
رویه کوبی مبل شامل تعمیر و تعویض پارچه مبل، کلاف مبل، فوم مبل یا در صورت وجود تعویض فنرها و اسفنج مبل ها می باشد. رویه کوبی مبل همه نوع مدل مبل را در بر می گیرد.

مبلمان استیل,مبلمان راحتی، مدرن، ال و غیره. در شرکت خانه شیک با وجود متخصصان این رشته با مهارت کافی اقدام به تعویض و تعمیر انواع رویه کوبی، از جمله رویه کوبی مبلمان استیل برای شما عزیزان خواهند کرد.

نمونه کار رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل روشی مطمئن برای نو کردن مبلمان قدیمی شما میباشد.

قبل و بعد از تعمیرات رویه کوبی مبل

دکمه اسکرول را با کلیک و لمس به چپ و راست هدایت کنید

روکوبی مبلروکوبی

برای مشاوره و درخواست تعمیرات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

انواع تعمیر در مبلمان استیل و کلاسیک:

مبلمان سلطنتی و استیل به دلیل اینکه ظریف تر از بقیه مدل مبلمان تولید می شوند معمولا دچار آسیب های بیشتر هم خواهند شد. البته این مسئله به نحوه استفاده از مبل هم باز می گردد. هر چه در نگهداری این مدل از مبلمان دقت بیشتری داشته باشیم، عمر این مبل ها هم طولانی تر خواهد شد.

مواردی که سبب الزام در رویه کوبی مبل استیل را به دنبال دارد عبارتند از:

  • شکستگی و لق شدن پایه های مبل
  • کثیف شدن پارچه رومبلی و یا شکستگی و رنگ پریدگی قسمت های مختلف آنها
  • برآمدگی فنر ها و یا تورفتگی اسفنج مبل
  • داشتن سر و صدا از داخل مبل، بعد از نشستن یا برخاستن
روکوبی مبل استیلرویه کوبی مبل استیل
تعمیرات مبل

آشنایی با نحوه رویه کوبی مبل استیل :

مدل رویه کوبی مبل استیل به این گونه است که از کلاف و چهارچوب اصلی مبل استیل شروع شده تا آماده کردن فوم و اسفنج تا پارچه به کار رفته روی مبل و ساخت کوسن های جدید ادامه پیدا می کند.
مبلمان استیل چون ظرافت خاصی دارد کسانی که به این حرفه مشغولند، باید از مهارت و تخصص بالایی برخوردار باشند. شما در این زمینه می توانید به خانه شیک اطمینان کنید.
در هنگام رویه کوبی مبل استیل، باید تمام بخش ها و قسمت های مبل استیل از کلاف اصلی خارج شده و به ترتیب اولویت و نقصی که دارند، تعویض و یا تعمیر شده و دوباره به محل اول بازگردانده شوند.
در رویه کوبی مبلمان استیل اول فنر و اسفنج خارج شده، سپس تعمیرات صورت گرفته و بعد از رنگ امیزی در صورت لزوم، و تعمیر و تعویض فنر و اسفنج ها، آنها را جایگذاری می کنیم.

همچنین میتوان رویه کوبی مبل را در انواع مبل به کار برد برای مثال در رویه کوبی مبل چرم ما میتوانیم چرم رویه را عوض کرده و رویه نو را جایگزین رویه قبلی کنیم

انواع مدل رویه کوبی مبل استیل:

دو نوع روش مرسوم است:
۱)رویه کوبی روی کلاف تازه و نو : که در هنگام تولید مبلمان استیل اتفاق می افتد و چندان کار سختی نخواهد بود.
۲)رویه کوبی روی کلاف قدیمی و یا فرسوده: که به معنی تعمیر مبلمان های کارکرده می باشد و چون در این روش باید مبل قدیمی را به حالت خالی و لخت در آورد و سپس اقامبه تعمیرات کرد، روش سخت تر و زمانبر تری نسبت به روش اول می باشد.
لازم به ذکر است که اگر در موارد کم، کلاف مبل آسیب دیده باشد، به دلیل هزینه بالای تعمیر، بهتر است از بازسازی مجدد صرف نظر کنید.

نمونه کار تعمیرات مبلنمونه کار تعمیرات مبل
انواع مدل رویه کوبی مبل استیلمدل رویه کوبی مبل استیل

میزان هزینه رویه کوبی مبل استیل به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت رویه کوبی مبل استیل و هزینه ایی که باید متقبل شویم به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان تعمیرات و حجم تعمیر مبل
  • حمل و نقل سرویس مبل
  • دستمزد و هزینه کار توسط متخصص مجرب
  • نوع مواد و احیانا پارچه تعویضی
  • نوع و حجم رنگ آمیزی در صورت لزوم

به طور کلی قیمت رویه کوبی مبل استیل به میزان تعمیر و تعویض قسمت های مبل بستگی دارد.

آموزش رویه کوبی مبل استیل:

شما عزیزان می توانید با مشاهده فیلم آموزش رویه کوبی مبل استیل ، با این تخصص به صورت مرحله به مرحله آشنا شوید. در شرکت خانه شیک، علاوه بر انجام سفارشات مربوط به تعمیرات مبل استیل ، می توانید با چگونگی انجام آنها هم آشنا شوید.

نمونه کار رویه کوبی مبل استیل:

در این قسمت شما میتوانید نمونه هایی از سفارشات مربوط به رویه کوبی و جدیدترین مدل رویه کوبی مبل استیل را مشاهد کنید و با خیالی آسوده تعمیرات مبلمان خود را به دست خانه شیک بسپارید.

تعمیرات مبل

فواید رویه کوبی مبل استیل:

مهم ترین و اصلی ترین حسن رویه کوبی در هر نوع سرویس مبلمان، استفاده مجدد و بیشتر از یک سرویس مبل می باشد. و این یعنی صرفه جویی اقتصادی در عین ایجاد تنوع مورد نظر و دلخواه شما. دومین مورد در این زمینه حفظ مبلمان قدیمی که برای ما ارزش معنوی بالایی دارند، نیز می باشد.

در آخر مجددا این توصیه را برای شما عزیزان که قصد انجام رویه کوبی برای سرویس مبل خود را دارید، خواهیم داشت که برای نتیجه بهتر در رویه کوبی مبلمان خود، کار را به اصطلاح به کاردان واقعی بسپارید. در غیر این صورت است که نتیجه هزینه هایی که کرده اید را بر باد رفته خواهید دید.
خانه شیک به شما این امکان را می دهد که علاوه بر برخورداری از متخصصان ماهر در این زمینه، با مشاهده نمونه کارها و سفارشات قبلی ، مقایسه انجام داده و تصمیم گیری نهایی را خود انجام دهید.

نمونه سوالات متداول شما عزیزان راجع به رویه کوبی مبل استیل:

همه کسانی که مبلمان سلطنتی و استیل در خانه دارند، در مورد نحوه نگهداری آنها و یا کسانی که قصد تعمیر و تغییر مبلمان خود را دارند ، در مورد چگونگی انجام رویه کوبی ، قیمت و هزینه ها ، سوالات گوناگونی در ذهن دارند که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

نوشتهٔ پیشین
رویه کوبی مبل راحتی
نوشتهٔ بعدی
رویه کوبی مبل چرم

پست های مرتبط

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۶ رای - مجموع امتیاز: ۴.۳ ]

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام واقعا کار شما خوبه من مبل استیل خونه مادرم رو دادم شما تعمیر کردید بی نظیر بود یکی از جدیدترین مدل رویه کوبی استیل رو شما برای ما زدید ممنون از خانه شیک

    پاسخ
  • سلام برای روی کوبی مبل چجوری میتونم قیمت بگیرم

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۰۹:۳۹

      سلام رویه کوبی مبل بسته به میزان خرابی مبلمان شما و پارچه ای که برای مبل خود انتخاب میکنید متفاوت است برای استعلام قیمت لطفا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋