واقعیت تعمیر مبل در خانه چیست؟ خانه شیک برسی میکند

مبل ها بعد از مدتی دچار کهنگی، پارگی و فرسودگی می شوند. به همین علت بعد از گذشت مدتی، نیاز به تعمیر مبل در منزل به خوبی احساس می شود. تعمیر مبل در منزل می تواند فواید و مزایای بسیاری برای مشتریان و صاحبان خانه داشته باشد. در واقع آن ها برای تعمیرات مبل در خانه با واحد مربوطه یا کارگاه های تخصصی تماس می گیرند. در واقع ما می توانیم از این نوع تعمیرات در محیط منزل بهره مند شویم. روند سرعت تعمیرات مبل در منزل بالاتر بوده اما این نوع تعمیر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد.

تعمیر مبل در خانه

تعمیرات مبل در منزل روشی قدیمی و آماتوری برای تعمیر مبلمان شما میباشد.

تعمیر مبلمان منزل برای خانم سانی از تهران

تغییرات بی نظیر قبل و بعد از تعمیر

قبل و بعد از تعمیرات تعمیرات مبل در خانه

دکمه اسکرول را با کلیک و لمس به چپ و راست هدایت کنید

تعمیر مبل منزلتعمیر مبلمان منزل

برای مشاوره و درخواست تعمیرات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

انواع روش تعمیر مبل در منزل

تعمیر مبل در خانه می تواند از نوع سطحی یا عمقی باشد. در برخی از موارد این تعمیر فقط به تعویض روکش یا رفع کهنگی و پارگی رویه مبل منتهی می شود اما در برخی از حالات نیاز به تعمیر نشیمن مبل در منزل به خوبی احساس می شود. زمانی که بخواهیم تعمیر نشیمن مبل در منزل را انجام دهیم، با کثیفی و آلودگی زیادی در منزل مواجه می شویم. در واقع برش نشیمن مبل و تعمیر آن ذرات بسیار ریزی را در فضای منزل معلق می سازد. این مواد به قدری  کوچک هستند که برای جمع آوری آن ها نیاز به مکش قدرتمند جاروبرقی داریم. همچنین برای تمیز کاری محیط بعد از تعمیر مبل در منزل نیاز به چندین بار جاروکشی با جاروبرقی نسبتاً قدرتمند داریم.

خدمات تعمیرات مبل در منزل کرج و تهران

شرکت خانه شیک در محدوده تهران و کرج به مشتریان خدمت رسانی می کند. برای تعمیرات مبل در منزل کرج و تعمیرات مبل در منزل تهران می توانید با شرکت خانه شیک تماس بگیرید و خدمات این شرکت بهره مند شوید.

تعمیر مبل استیل در منزل

تعمیر مبل استیل در منزل از خدمات ویژه شرکت سوف شیک می باشد. فقط کادر مجرب و توانای شرکت می توانند تعمیر مبل در منزل را در انواع مختلفی از مواد و پارچه ها از جمله مبل چرم، مبل استیل، مبل راحتی، مبل ال و… انجام دهند.

گروه متخصص و مجرب خانه شیک به گونه آموزش دیده اند که می توانند مبل ها را با ظرافت کاری بسیار به یک مبل زیبا، نو و بدون نقص تبدیل کنند. بهتر است مبل های خود را به کارگاه تعمیرات تخصصی و با تجربه شرکت خانه شیک بیاورید. در این صورت این مرکز تخصصی خدمات به مراتب بیشتر از محیط منزل به شما ارائه خواهد کرد. قطعاً وجود تجهیزات و ادوات بیشتر روند تعمیر مبل را ساده تر کرده و سرعت تعمیرات را نیز بالاتر می برد.

هزینه تعمیر مبل در منزل

هزینه تعمیر مبل در منزل با توجه به خدماتی که  به مشتری ارائه می شود، متفاوت است. در واقع زمانی که شما با کارگاه های تعمیرات مبل تماس می گیرید، درباره نوع آسیب دیدگی، میزان پارگی و نوع تعمیر مبل در منزل سوال می شود. هر چه این تعمیرات عمیق تر باشد، مسلماً زمان و هزینه بیشتری را برای تعمیرات مبلمان به خود اختصاص می دهد.

مبل های استیل تنوع زیادی دارند. به همین خاطر از نظر تعویض اسفنج، فوم و حجم کار با هم تفاوت بسیاری دارند. ممکن است شما تعمیر مبل در منزل را محدود به یک کاناپه کنید یا کلاً یک نیم ست را تعمیر نمایید. مسلماً هزینه تعمیر نیم ست بیشتر از هزینه تعمیر کاناپه است. همچنین ممکن است این تعمیر مبل در منزل تنها به رویه کوبی منتهی شود. هزینه تعمیر روکش مبل در منزل به مراتب کمتر از سایر تعمیرات است. گاهی نیز این تعمیر عمیق تر بوده و لایه های تحتانی  مبل را نیز در بر می گیرد.

تعمیر مبل در منزل می تواند زمان زیادی را برای طلا کاری یا رنگ کاری به خصوص در مورد تعمیر مبل سلطنتی در منزل به خود اختصاص دهد. به همین علت تعمیرات مبل در کارگاه های تخصصی به مراتب بهتر از محیط منزل است. ممکن است مبل های استیل شما نیاز به طلا کاری یا رنگ کاری داشته باشند، در چنین شرایطی تعمیر مبل در منزل می تواند فضای منزل را به مواد شیمیایی همچون رنگ و… آلوده نماید.

تعمیر مبل چرم در منزل

بسیاری از افراد با دیدن پارگی مبل های چرم، آن ها را تعویض می‌ کنند. در واقع آن ها گمان می‌ کنند که این مبل ها قابلیت تعمیر یا بازسازی و مرمت  را ندارند. تعمیر مبل چرم در منزل از دیگر خدمات شرکت خانه شیک است. این  پارگی ها با روش های مختلف و ساده قابل ترمیم و بازسازی است.

آموزش تعمیر مبل در منزل

آموزش تعمیر مبل در منزل می تواند برای تعمیرات مبل چرم در منزل مناسب باشد. در چنین حالتی شما پارچه های معادل با مبلمان چرم را پیدا کرده و در قسمت هایی که سوختگی و پارگی مبل دیده می شود، می چسبانید. در نتیجه بافت چرم مبل به شکل یکسان خواهد شد.

  • تعمیر مبل راحتی در منزل

تعمیر مبل راحتی در منزل یکی از تعمیراتی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اغلب مبلمان ها در فضای نشیمن از نوع راحتی هستند. این نوع مبلمان ها می توانند در قسمت های مختلف نیاز به تعمیر داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است مبل در پایه ها دچار شکستگی شده باشد. گاهی نیز نیاز به تعمیر چوب مبل در منزل وجود دارد. همچنین ممکن است این تعمیر مربوط به روکش، فوم یا اسفنج باشد.

  • تعمیر مبل دست دوم

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مبلمان دست دوم را خریداری می کنند، اما اغلب مبل های دست دوم به نوعی تعمیر و مرمت نیاز دارند.

بررسی کنید که آیا پارگی در دوخت وجود دارد یا خیر؟

روش های مختلفی وجود دارد برای ترمیم و بازسازی مبلمان در حد نو وجود دارد. اول از همه، شما می خواهید دوخت روی مبلمان را مورد بررسی قرار دهید. بررسی کنید که آیا پارگی در دوخت وجود دارد یا خیر.

 

اگر قسمتی از قطعه مبل فرسوده و کهنه به نظر  می رسد، زمان آن فرا رسیده است که قطعه جدیدی را با آن جایگزین کنید. همچنین می توانید برای تعمیر مبل چرم در منزل از برچسب گذاری بهره مند شوید.

  • نحوه تعمیر مبل در منزل چگونه است؟

نحوه تعمیر مبل در منزل به این صورت است که متخصص مجرب و کاردان، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر مبل منزل را آورده و و نوع خرابی و پارگی مبل را مورد بررسی قرار می دهد. آن گاه با توجه به نوع و میزان صدمه وارد شده به مبل، اقدام به تعمیر مبل در منزل می نماید.

برای انجام تعمیر مبل در منزل، باید از خدمات شرکت های متخصص و با سابقه بهره مند شوید. شرکت خانه شیک سال های متمادی است که در زمینه تعمیرات مبل در منزل فعالیت می‌ کند. این شرکت از سابقه درخشانی برخوردار بوده و همواره سعی کرده که رضایت مشتریان را به دست آورد. همچنین سرعت و دقت بالایی در انجام کار دارد.

زمانی که با کارشناسان این شرکت تماس می گیرید، در کمترین زمان ممکن خدمات تامین مبل در منزل را به شما ارائه می کنند. این موضوع برای افرادی که در زمینه انجام تعمیرات مبل نگرانی و دغدغه دارند، بسیار مهم است. زمانی که از خدمات تعمیرات مبل این شرکت بهره مند می شوید، متوجه تفاوت آن با سایر شرکت ها خواهید شد. شرکت خانه شیک خدمات خود را به شکل تضمین شده ارائه می کند.

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋