قدم به قدم تا تعویض پارچه مبل در خانه همراه ما باشید

مبلمان یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها در هر منزل یا محیط کاری است که تأثیر بسیار زیادی در زیباتر نشان دادن دکوراسیون دارد. اگر مبلمان خانه شما کهنه و فرسوده شده باشد، به راحتی زیبایی و جلوه دیگر اثاث خانه را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شما حتی اگر گران‌ترین و بهترین مبل موجود در بازار را هم تهیه کنید، ممکن است بعد از گذشت چند سال مجبور شوید رویه مبلمان خود را عوض کنید و به فکر تعمیر مبلمان خانه خود باشید در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را قدم به قدم با تعویض پارچه مبل آشنا کنیم.

نمونه کار تعویض رویه مبل

تعویض پارچه مبل، میتواند مبلمان شما را مانند روز اول کند.

ویدئو راهنمای تعویض پارچه مبل

با دیدن این ویدئو به راحتی میتوانید پارچه مبل خانه خود را تعویض کنید

قبل و بعد از تعویض پارچه مبل

دکمه اسکرول را با کلیک و لمس به چپ و راست هدایت کنید

تعمیرات مبل شرق تهرانتعمیرات مبل جنوب تهران

نظر صوتی مشتری محترم اقای طهرانی از شهرک غرب | برای دیدن نظرات ویدئویی اینجا کلیک کنید

برای مشاوره و درخواست تعمیرات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

مناسب ترین جنس پارچه در بازار مبل چه میباشد؟

پارچه‌های رو مبلی موجود در بازار بر اساس جنس آن‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ پارچه‌های ساخته شده از الیاف طبیعی، پارچه‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی و پارچه‌های ترکیبی.

در بافت پارچه‌های طبیعی به طور معمول از کتان، پشم، چرم، ابریشم و پنبه استفاده می‌شود، اما پارچه‌های مصنوعی اغلب از نایلون، پلی استر، چرم مصنوعی، میکروفایبر و… ساخته می‌شوند. دسته سوم نیز پارچه‌های ترکیبی هستند که در ساخت آن‌ها از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. این پارچه‌ها نرمی و راحتی پارچه‌های طبیعی و مقاومت و استحکام پارچه‌های مصنوعی را توأمان دارند.

نکات طلایی در انتخاب طرح و نقش پارچه مبل که باید بدانید!

بعد از انتخاب جنس پارچه حالا نوبت به انتخاب رنگ پارچه است. برای انتخاب رنگ و طرح پارچه رومبلی چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • هماهنگی با بقیه دکوراسیون را فراموش نکنید؛ اگر می‌خواهید یک دکور زیبا داشته باشید، باید سعی کنید المان‌های مختلف یک دکور را با هم هماهنگ کنید. رنگ مبلمان شما باید به رنگ دیوارها و دیگر اثاث خانه بیاید. به عنوان مثال اگر بر روی دیوار خانه‌تان از کاغذ دیواری طرح‌دار استفاده کرده‌اید و یا دکور خانه‌تان پر اجزاء و شلوغ است انتخاب طرح‌های ساده برای مبلمان مناسب‌تر است.
  • اگر در خانه کودک دارید و یا از حیوان خانگی استفاده می‌کنید، انتخاب رنگ‌های روشن انتخاب خوبی برای شما نیست. رنگ‌های روشن زودتر از رنگ‌های تیره کثیف می‌شوند و با وجود کودک در خانه کارتان را در تمیز کردن هر روزه مبلمان دشوار می‌کنند.
  • اگر خانه‌ی کوچکی دارید رنگ‌های روشن و شاد فضای خانه را بزرگتر نشان می‌دهند ولی اگر خانه‌ی بزرگی دارید برای انتخاب روشنی یا تیرگی رنگ مبلمان هیچ محدودیتی نداشته باشید.
  •  با توجه به روحیه خود از رنگ سرد یا گرم برای پارچه رومبلی استفاده کنید. رنگ‌های سرد غالباً آرامش‌بخش هستند و برای اتاق خواب و یا فضاسازی یک محیط آرام در خانه مناسب هستند. اما رنگ‌های گرم شادی‌بخش و انرژی آفرین هستند و می‌توانند برای اتاق کار یا اتاق نشیمن مناسب باشند. اما در هر حال انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه و روحیه شما بستگی دارد.
 

 

با تعویض پارچه مبل، مبلمان خود را نو کنید.

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که برای مبلمان پیش می‌آید خراب شدن، پاره شدن یا کهنه شدن رویه آن است. چرا که رویه مبلمان بیشترین تماس را با محیط اطراف دارد و بیشتر از بدنه مبل در معرض آسیب و کثیفی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، ممکن است رویه مبل شما هیچ آسیبی ندیده باشد و شما تنها به دنبال تغییر دکوراسیون در منزل خود باشید.

اما از آنجا که مبلمان کالای ارزانی نیست و برای تعویض مبلمان مجبور به صرف هزینه بسیار زیادی می‌شوید، می‌توانید به جای عوض کردن مبلمان، تنها به تعویض روکش مبل خود اکتفا کنید. البته این کار در صورتی امکان پذیر و به صرفه است که کلاف مبلمان شما سالم باشد و تنها رویه آن آسیب دیده باشد.

تعمیرات مبل شمال تهرانتعمیرات مبل غرب تهران
تعویض رویه مبل

تعویض پارچه مبل را در خانه انجام دهیم یا کار را به تعمیر کار مبل بسپاریم؟

برای پاسخ دادن به این پرسش، پیش از هرچیز باید با فرآیند تعویض پارچه مبل آشنا شویم. به فرآیندی که در آن کلاف مبل پر شده و روی آن پارچه رومبلی کشیده می‌شود، در اصطلاح رویه‌کوبی گفته می‌شود.

رویه‌کوبی شامل دو مرحله است؛ در مرحله اول، کلاف مبل با مواد زیر کار پوشانده می‌شود و در مرحله دوم، پارچه رومبلی بر روی مبل کشیده شده و مبلمان جلوه نهایی خود را پیدا می‌کند. اگر زیرکاری مبلمان شما آسیب دیده باشد، لازم است در حین تعویض پارچه، زیرکاری مبلمان نیز تعمیر و یا تعویض شود. اما اگر زیرکاری مبلمان سالم باشد، نیازی به تعویض و تعمیر آن نیست و تنها کافی است رویه مبلمان را عوض کنید.

اگر به کارهای فنی علاقه دارید و دستتان با ابزار کار آشنا ست می‌توانید عوض کردن رویه مبل را خودتان در خانه انجام دهید، اما اگر نگران نتیجه کار هستید و احتمال می‌دهید وقت و هزینه‌تان هدر برود، بهتر است از همان ابتدا کار را به کاردان بسپارید و از خدمات تعویض رویه مبل در خانه شیک استفاده کنید.

تا پیش از این، برای دریافت هرگونه خدماتی در زمینه تعمیر یا رنگ‌کاری و یا تعویض روکش مبل باید مبلمان خود را به یک کارگاه مجهز منتقل می‌کردید، اما خدمات تعمیر و تعویض روکش مبل در منزل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون انتقال مبلمان خود به بیرون از خانه مبلمان خود را نونوار کنید و نگران تحویل به موقع مبلمان نیز نباشید.

در چه حالتی میتوانیم تعویض پارچه مبل را خودمان در خانه انجام دهیم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید روکش ملبلمان خود را عوض کنید و می‌خواهید این کار را خودتان انجام دهید، پیش از آن‌که آستین بالا بزنید و دست به کار شوید، به چند نکته توجه کنید و به این سؤال‌ها پاسخ دهید:

  • آیا تشک و زیرکاری مبلمانتان سالم است یا نیاز به تعویض یا تعمیر دارد؟
  • آیا کلاف مبلمانتان سالم است یا نیاز به تعمیر توسط نجار یا مبل‌ساز دارد؟
  • مدل مبلمان شما راحتی است و یا سلطنتی؟

اگر پاسخ شما به دو سؤال اول مثبت است، یعنی زیرکاری و کلاف مبلمان شما سالم است، به سراغ سؤال سوم بروید. حال اگر مدل مبل‌تان راحتی با طراحی ساده است، می‌توانید با خیال راحت آستین بالا بزنید و دست به کار تعویض رویه مبلمان خود شوید.

بسیاری از مبل‌های راحتی دارای دوخت بسیار ساده‌ای هستند و در بسیاری از موارد دوخت تشک آن‌ها از پشتی مبل جدا ست و شما به راحتی می‌توانید رویه مبلمان را خودتان عوض کنید. اما مبلمان سلطنتی و یا مبل‌های راحتی با دوخت زیاد کار را کمی برای شما دشوار می‌کنند و علاوه بر این، ممکن است پس از تلاش بسیار نتیجه کار تمیز و زیبا از کار درنیاید و زحمات شما هدر برود.

پس اگر پاسخ شما به دو سؤال اول منفی ست و یا مبلمان‌تان سلطنتی ست و یا دوخت ساده‌ای ندارد، بهتر است عوض کردن رویه مبلمان خود را به تعمیرکار ماهر بسپارید تا نتیجه‌ای مطلوب به دست بیاورید.

مراحل تعویض پارچه مبل در خانه

برای تعویض پارچه مبل در منزل، پیش از هر چیز میزان آسیب یا خرابی مبلمان خود را بسنجید و مطمئن شوید که مبلمان شما نیاز به تعیرات اساسی ندارد، سپس اقدام به خرید پارچه مناسب برای مبلمان خود کنید و بعد از خرید پارچه مراحل زیر را برای تعویض روکش مبل خود دنبال کنید.
قدم اول: روکش قبلی مبلمان خود را با دقت از روی مبل جدا کنید. به این ترتیب که ابتدا محل اتصال پارچه به کلاف مبل را پیدا کرده و با دقت و حوصله پارچه‌ای را که توسط منگنه و یا چسب به بدنه مبل متصل شده، جدا کنید.
قدم دوم: روکش جدا شده از مبل را کف زمین پهن کنید و آن را اندازه‌گیری کنید. (می‌توانید از همین روکش به عنوان الگو برای بریدن و دوختن روکش جدید استفاده کنید و یا روکش قدیمی را به خیاط بدهید تا روکش جدید مبلمان شما را بر اساس اندازه‌های روکش قبلی بدوزد.)
قدم سوم: روکش جدید را همانند روکش قبلی به کلاف مبل بچسبانید یا منگنه کنید. این مرحله نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. برای اینکه بتوانید پارچه مبل را به طور کامل روی کار بخوابانید و در هیچ قسمتی پارچه از تشک بلند نشود یا چین نخورد، این کار را به آرامی و با حوصله زیاد انجام دهید. سعی کنید هنگام چسبندن پارچه بر روی کلاف مبل، نه آنقدر پارچه را بکشید که احتمال پاره شدن پیش بیاید و نه آنقدر پارچه را شل بگیرید که چین بیفتد.

کدام جنس پارچه بری مبلمان شما مناسب است؟

‌برای انتخاب پارچه رو مبلی مناسب باید عوامل متعددی را مدنظر خود داشته باشید. در وهله اول باید بدانید تا چه میزان می‌خواهید برای پارچه رومبلی خود هزینه کنید. پارچه‌های موجود در بازار قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند و محدودیت بودجه شما می‌تواند انتخاب‌هایتان را محدودتر کند.

به عنوان مثال یکی از بهترین انواع پارچه رومبلی، چرم طبیعی است. این پارچه علاوه بر زیبایی، دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز هست و به راحتی می‌توانید آن را لکه‌گیری کنید. اما چرم طبیعی قیمت بسیار زیادی دارد و خرید آن برای همه مناسب نیست. چرم مصنوعی قیمت پائین‌تری دارد، اما قابلیت‌های چرم طبیعی را ندارد و در مقاومت آن در برابر گرما و رطوبت به اندازه چرم طبیعی بالا نیست و ممکن است با مرور زمان ترک بخورد یا پوسته پوسته شود، اما اگر شما علاقمند به طرح چرم هستید و بودجه‌تان محدود است، چرم مصنوعی می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

بعد از در نظرگرفتن بودجه‌تان، حالا وقت آن است که در میان گزینه‌های پیش رو کاربردی‌ترین گزینه را برای مبلمان خود انتخاب کنید. پیش از هرچیز لازم است به این پرسش پاسخ دهید که مبل شما چه مصارفی دارد؟ آیا مبل شما در محیط کار یا یک محیط پر رفت و آمد استفاده می‌شود؟ یا مبلمان شما مخصوص منزل است؟ جنس پارچه مبل را باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما آلرژی دارید ممکن است پارچه‌های پشمی و مخملی به دلیل ایجاد پرز برای شما مناسب نباشند و یا اگر در خانه حیوان خانگی دارید، انتخاب پارچه چرمی برای مبلمان شما انتخاب خوبی نیست چرا که حیوان شما می‌تواند به رویه چرمی مبلتان آسیب بزند.

به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب پارچه مبلی، از مشورت کارشناسان مربوطه بهره بگیرید. برای تعویض پارچه مبل می‌توانید، قدم به قدم از راهنمایی‌های کارشناسان سایت خانه شیک استفاده کنید.

از چه کسی برای تعویض پارچه مبل کمک بگیریم؟

اگر هدف شما از تعویض پارچه مبل این است که با صرف هزینه‌ای مناسب، مبلمان خود را نونوار کنید، لازم است با انجام تحقیقات مفصل اولیه، جلوی هرگونه اتلاف هزینه‌ای را بگیرید. برای این منظور می‌توانید صفر تا صد فرآیند تعویض روکش مبل خود را به تعویض‌کاران حرفه‌ای بسپارید و یا در هر مرحله از مشورت مشاوران سایت خانه شیک کمک بگیرید. هیچ اتفاقی بدتر از این نیست که شما با خرید پارچه برای روکش مبلمان خود هزینه‌ای صرف کنید، اما نتیجه کار به دلیل عدم مهارت آن چیزی که می‌خواهید درنیاید و مجبور شوید تمام هزینه‌ها را تکرار کنید.

تعویض پارچه مبل راحتی و استیل در شرکت خانه شیک چگونه است؟

برای تعویض پارچه مبل خود در شرکت خانه شیک، پیش از هر چیز می‌توانید از مشورت کارشناسان شرکت بهره بگیرید، پارچه خود را انتخاب کنید و بعد از برآورد هزینه توسط کارشناسان اقدام به ثبت سفارش کنید و تاریخ مورد نظر خود برای تعویض رومبلی را ثبت کنید. شرکت خانه شیک خدمات تعویض پارچه مبل استیل و مبل‌های راحتی را در تمام نقاط تهران و کرج، در منزل به مشتریان ارائه می‌دهد.

هزینه تعویض پارچه مبل چگونه میباشد؟

هزینه تعویض پارچه مبل به عوامل زیادی بستگی دارد، جنس پارچه‌ای که برای روکش مبل انتخاب می‌کنید، متراژ پارچه، مدل مبلمان و تعداد مبلمان از المان‌های کلیدی در تعیین قیمت تعویض پارچه مبل هستند.

نوع پارچه و مدل مبلمان بر روی دستمزد تعویض پارچه نیز تأثیر مستقیمی دارد. روکوبی برخی از انواع پارچه نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارند، همچنین میزان کار بر روی برخی مدل‌های مبلمان بیشتر از مدل‌های دیگر است. ممکن است مبلمان شما علاوه بر تعویض پارچه به تعویض تشک، فنر و تعمیر زیرکاری احتیاج پیدا کند که در این صورت هزینه‌ای اضافی برای خدمات تعمیر مبلمان به هزینه تعویض پارچه اضافه می‌شود. برای برآورد هزینه تعویض و تعمیر مبلمان خود از مشاوران سایت خانه شیک راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول

هزینه تعویض روکش مبل ۷ نفره چگونه است؟

قیمت تعویض رویه مبل ۷ نفره بسته به مدل مبل متفاوت است. معیار قیمت بسته به نوع و کیفیت پارچه، متراژ استفاده شده محاسبه میشود که به صورت میانگین از ۵۰۰ هزار تومن تا ۵ میلیون انجام میشود. برای اطلاع از بروزترین قیمت میتوانید با همکاران ما در تماس باشید. ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

هزینه حمل و نقل به چه صورت است؟

هزینه حمل و نقل و ایاب ذهاب در تهران و کرج به صورت کامل رایگان میباشد. شما بعد از ثبت سفارش و تایید کارشناس، ویزیتور ما در کوتاه ترین زمان به منزل شما اعزام میشود و مبلمان شما را تحویل گرفته و در حداقل زمان تعمیر و نایلون کشیده شده تحویل شما میدهد.

چه مقدار پارچه برای مبلمان ما نیاز است؟

متراژ پارچه مبل بسته به مدل مبل متفاوت است اما به صورت میانگین حدود ۷ متر تا ۴۰ متر در انواع مبلمان پارچه مورد نیاز میباشد

مدل و نوع پارچه مبل چگونه است؟

انواع مدل پارچه مبل از رنگ تیره تا روشن از طرح ساده تا شلوغ موجود میباشد همچنین انواع جنس پارچه با بالاترین کیفیت نیز موجود است. بعد از برسی مبل شما کارشناسان ما با ۵۰۰ مدل کاتالوگ پارچه به منزل شما اعزام میشوند.

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۴۵ رای - مجموع امتیاز: ۴.۱ ]

۴۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام هزینه تعویض یک دست پارچه مبل راحتی چقدر میشه اطلاع میدید؟؟

    پاسخ
  • الهام شیرازی
    دی ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۸:۵۵

    سلاممم عزیز من یه مبل استیل داره میشه اطلاع بدید هزینه تعویض پارچه مبلش چقدر در میاد؟؟ ممنون

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      دی ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۸:۵۸

      سلام قیمت تعویض روکش مبل بستگی به مقدار پارچه استفاده شده و کیفیت پارچه داره شما میتونید اطلاعات دقیق در این باره رو از کارشناسان ما مطلع شوید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ
      • لطفا با من تماس بگیرید شاغلم فراموش میکنم برای مبلمان تعویض رنگ چوب و پارچه میخواهم انجام دهم ممنون میشم قیمت بدین

        پاسخ
  • رضا ایروند
    دی ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱

    سلامم اقا برای تعویض پارچه مبل راحتی چند متر پارچه تقریبا باید تهیه بشه

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      دی ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴

      سلام وقت بخیر اقای ایروند لطفا عکس های مبل خودتان را به سه روشی که برای ثبت سفارش در سایت موجود هست برای کارشناسان ارسال کنید یا با شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ تماس حاصل فرمایید

      پاسخ
    • سلام خسته نباشید.
      مبل دونفره ی کمی پارچه سوخته میخاستم ترمیم بشه چون خیلی وقت نیس خریدیم مبل رو
      هزینش چقد میشه

      پاسخ
      • تیم محتوای خانه شیک
        بهمن ۳, ۱۴۰۱ ۲۳:۵۳

        سلام ممنون.
        عکس ناحیه سوخته شده رو برای کارشناس ما تو واتساپ به شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ بفرستید برسی کنند. هزینه هم اعلام میشه.

        پاسخ
  • سلام قیمت تعویض روکش مبل در شهر کرج چقدر حساب میشه؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      دی ۲۵, ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶

      سلام قیمت عوض کردن پارچه مبل بستگی به نوع مبل شما و کیفیت پارچه انتخابی دارد و از ۱ میلیون شروع میشود تا ۱۰ میلیون تو این بازه میتونید پارچه مبل خود را تعویض کنید البته حتما برای برسی های بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ
  • بسیار مفید و عالی بود ممنون

    پاسخ
  • اقا ۳۰ متر پارچه چرمی با دستمز چن در میاد

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      بهمن ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲

      سلام قربان وقت بخیر جنس پارچه چرمی قیمت های مختلفی داره برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ
  • سلام مبل راحتی ۸ نفره روی مبل درست بشه و یکی از مبلا نکمی نشست کرده و دسته های مبل اسفنجش خوابیده هزینش چقدره تعوضی به غیر از پارچه؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      تیر ۵, ۱۴۰۰ ۲۰:۳۵

      سلام وقت بخیر لطفا با کارشناس مربوطه تماس حاصل کنید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ یا از طریق واتساپ تماس بگیرید

      پاسخ
    • مریم فرهانی
      بهمن ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴

      من کار تعویض پارچه مبلم رو دادم به شما واقعا کارتون حرف نداره زودتر از زمانی که گفته بودید اماده شد کارم جنس پارچه که زدید هم واقعا با کیفت هست

      پاسخ
  • برای تعویض پارچه دستگاه منگنه اش رو از کجا باید بیاریم؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      شهریور ۱۴, ۱۴۰۱ ۱۲:۱۷

      سلام از بازار بزرگ تهران میتونید تهیه کنید

      پاسخ
    • سلام.. مبلمان استیل کله شیری رو میشه چه پارچه ای به غیر کرم-قهوه ای و چوب گردویی(رنگی به غیر از گردویی و قهوه ای) براش انتخاب کرد؟

      پاسخ
      • تیم محتوای خانه شیک
        بهمن ۳, ۱۴۰۱ ۲۳:۵۶

        رنگ پارچه سلیقه هست نسبت به دکوراسیون منزل و محیط باید رنگش رو انتخاب کرد پیشنهاد میکنم از رنگ های طیف روشن برای بزرگ تر نشان دادن خانه استفاده کنید

        پاسخ
  • سلام .مبل راحتی ۷نفره دارم اگه حواسته باشم پارچه رو عوض کنم چقد هزینه داره

    پاسخ
  • ایا میشود مدل مبل را تغییر داد

    پاسخ
  • فاطمه سلطانی
    خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰

    برای عوض کردن پارچه مبل باید با کی تماس بگیریم؟

    پاسخ
  • خسته نباشید میگم واقعا، چون جواب دادن به اینهمه ادم راحت طلب سخته واقعا. طرف ۵دقیقه وقت نمیزاره متن بالا رو بخونه میاد تو نظرات دوباره همینا رو تکرار میکنه و میپرسه. جالبتر اینکه صد نفر قیمت خاستن و هی نوشته بستگی به خیلی چیزا داره ولی باز میان همینو میپرسن.😄😄 این مملکت با این مردم درست شدنی نیست…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋