ما دکتر مبل شما هستیم

 

وقتشه یه ویزیت برای مبلت بگیری

۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰ مشاوره و بازدید رایگان

نمونه کار و نظرات مشتریان

تعمیرات مبل روشی مطمئن برای نو کردن مبلمان قدیمی شما میباشد.

نمونه کار تعمیر مبلنمونه کار تعمیر مبل
تعمیر مبلمانتعمیرات مبلمان
تعمیر مبلمان
عکس قبل از تعمیرات مبلعکس بعد از تعمیرات مبل
تعمیر مبل فردیسرویه کوبی مبل فردیس
تعمیر مبلتعمیرات مبل

در ابتدا بریم سراغ بهترین نوع پارچه برای منزل شما

مهم ترین مرحله که باید روی آن دقت کنید، انتخاب پارچه مبلی مناسب نسبت به دکوراسیون منزل میباشد. از نظر کیفی پارچه های ترک کیفیت و ظرافت بالایی دارن و عمر این نوع پارچه ها بسیار بالا است، ولی چون هدف شما از تعمیرات هزینه مقرون به صرفه نسب به خرید مبل جدید است؛ بهترین گزینه پارچه های چینی و ایرانی در بازار است. برای انتخاب بهترین پارچه مبلی شما را دعوت میکنم این ویدئو را ببینید

پارچه را انتخاب کردم چگونه کیفیت و جنس پارچه را تشخیص دهم؟

برای تشخیص کیفیت پارچه شما باید از نزدیک پارچه را ببینید و همچنین باید مهارت و تخصص را در این مورد داشته باشید که جنس و کیفیت پارچه را تشخیص دهید به همین دلیل کارشناسان ما در این امر به شما مشاوره و راهنمایی کامل را در این مورد میدهند.

نکات طلایی در انتخاب طرح و نقش پارچه مبل که باید بدانید!

بعد از انتخاب جنس پارچه حالا نوبت به انتخاب رنگ پارچه است. برای انتخاب رنگ و طرح پارچه رومبلی چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • هماهنگی با بقیه دکوراسیون را فراموش نکنید؛ اگر می‌خواهید یک دکور زیبا داشته باشید، باید سعی کنید المان‌های مختلف یک دکور را با هم هماهنگ کنید. رنگ مبلمان شما باید به رنگ دیوارها و دیگر اثاث خانه بیاید. به عنوان مثال اگر بر روی دیوار خانه‌تان از کاغذ دیواری طرح‌دار استفاده کرده‌اید و یا دکور خانه‌تان پر اجزاء و شلوغ است انتخاب طرح‌های ساده برای مبلمان مناسب‌تر است.
  • اگر در خانه کودک دارید و یا از حیوان خانگی استفاده می‌کنید، انتخاب رنگ‌های روشن انتخاب خوبی برای شما نیست. رنگ‌های روشن زودتر از رنگ‌های تیره کثیف می‌شوند و با وجود کودک در خانه کارتان را در تمیز کردن هر روزه مبلمان دشوار می‌کنند.
  • اگر خانه‌ی کوچکی دارید رنگ‌های روشن و شاد فضای خانه را بزرگتر نشان می‌دهند ولی اگر خانه‌ی بزرگی دارید برای انتخاب روشنی یا تیرگی رنگ مبلمان هیچ محدودیتی نداشته باشید.
  •  با توجه به روحیه خود از رنگ سرد یا گرم برای پارچه رومبلی استفاده کنید. رنگ‌های سرد غالباً آرامش‌بخش هستند و برای اتاق خواب و یا فضاسازی یک محیط آرام در خانه مناسب هستند. اما رنگ‌های گرم شادی‌بخش و انرژی آفرین هستند و می‌توانند برای اتاق کار یا اتاق نشیمن مناسب باشند. اما در هر حال انتخاب رنگ کاملاً به سلیقه و روحیه شما بستگی دارد.

برای مشاوره در انتخاب پارچه مبل خود با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد مشاوره: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

خب الان از چه فومی باید در مبلمانم استفاده کنم؟

فوم مبل در برخی از موارد نیاز به تعویض دارد به همین دلیل یکی از سوالات مهم مشتریان این است که از چه نوع فومی باید استفاده کنیم سرد یا گرم؟

برای کار های استیل باید از فوم های سرد استفاده کنید ولی برای کارهای راحتی میتونید از فوم گرم هم استفاده کنید. تراکم فوم خیلی روی کیفیت آن تاثیر گذار است برای تشخیص فوم سرد یا گرم هم به این نکته توجه کنید که فوم گرم خیلی نرم از فوم سرد است روی نشیمنگاه مبل با دست فشار بدید و بردارید، اگر فرورفتگی سریع به حالت خودش برگشت یعنی از فوم سرد استفاده شده.

حالا برای اطلاعات بیشتر درباره تعویض فوم ما یک مقاله کامل تهیه کردیم که میتوانید به آن رجوع کنید:

از چه نوع اسفنجی برای مقاومت و راحتی مبلمان باید استفاده کرد؟ ۳۵ کیلو بهتر است؟

بعد از اینکه تفاوت بین فوم و اسفنج را فهمیدید حال باید بدانید از کدام اسفنج برای مبلمان خود باید استفاده کنید. معمولا هرچه متریال یک اسفنج بالا باشد راحتی و طول عمر مبل شما بالاتر میرود برای مثال مبلی که از اسفنج ۳۵ کیلو یا ۳۰ کیلو استفاده میکند قطعا عمر مفید تری از مبلمانی که اسفنج ۱۷ یا ۲۰ کیلو استفاده میکند دارد پس هرچه این عدد بالاتر باشد کیفیت آن هم بیشتر است برای اطلاعات بیشتر حتما ویدئو برسی آن را ببینید.

رستگاری در صنعت تعمیرات مبل (کرک یا تخم پنبه کدام بهتر است؟)

در این مرحله از کار فرق بین یک تعمیر کار حرفه ای مبلمان با یک تعمیر کار کلاهبردار یا مبتدی معلوم میشود. مواد داخلی مبلمان همیشه باید از الیاف درجه یک پر شوند، چون این کار میتواند در زندگی شما تاثیر گذار باشد! چطور؟ بیشتر مشتریان خانه شیک هنگام تعمیر مبلماشان گلایه مند هستند که به حساسیت پوستی و خارش گرفتار شده اند؛ به همین دلیل ما بعد از شکافتن مبلشان پی بردیم که از کرک های بسیار کثیف(آشغال) درون مبلمانشان استفاده شده است. در نتیجه حتما باید برای سلامتی خود از تخم پنبه باکیفیت بالا در کار استفاده کنیم.

یک سوال مهم؟ آیا مبل ما ارزش تعمیر داره یا نه؟

با ارزش ترین بخش یک مبل چوب آن است اگر کلاف و چوب مبل شما از کیفیت و جنس خوبی دارد بله تعمیر مبل ارزش دارد. و نکته طلایی این است که هیچ فرقی بین مبل نو و مبل تعمیر شده نیست چون استایل و ظاهر مبل کامل نو میشود بعد از تعمیرات

حقیقت تعمیر مبل در منزل چیست؟

اگر بخوام در یک کلام این راز را به شما بگویم، این است که این کار اصولی و بهداشتی نمیباشد. میتوانید برای اثبات حرفم ویدئو بالا را مشاهده کنید

هزینه تعمیرات مبل به چه عواملی بستگی دارد؟

تعمیرات مبل یک اقدام به صرفه و اقتصادی برای نو کردن مبلمان شما میباشد، به همین دلیل اصولا هزینه تعمیر مبل به ۴ درسته تقسیم میشود:

  • هزینه پارچه یا چرم مبل
  • اجرت یا دست مزد تعمیرکار یا رویه کوب
  • رنگکاری مبل
  • هزینه تقویت و تعویض فوم مبل
تعمیرات مبل در منزل

اجرت یا دستمزد تعمیر کار چگونه محاسبه میشود؟

دستمزد در صنف تعمیرات مبل اصولا باید از طرف اتحادیه اعلام شود، اما این کار تا به الان انجام نشده است و باعث شده است هزینه های متغیری اعلام شود به همین دلیل چند نکته را حین انتخاب تعمیر کار مناسب باید بدانید:

  • تجربه و کیفیت شخص رویه کوب
  • قدمت شرکت مذکور
  • مراجعه به وبسایت یا شبکه های اجتماعی برای خواندن نظرات و دیدن نمونه کارها
  • مجوز رسمی از اتحادیه
  • استفاده از تجربه آشنایان
  • مزیت های دیگر(حمل نقل رایگان و مشاوره)

چوب های مناسب برای مبل را بشناسید!

سه تا از بهترین نوع چوب گردو، راش و توسکا میباشد. ضخامت و قطر چوب بسیار مهم است. اگر چوب و کلاف مبل شما با کیفیت است مبل شما ارزش تعمیر را دارد

مراقب کلاهبرداری های خاموش باشید!

قیمت های پایین تعمیر را میتوان یک تله برای کاهبرداری در نظر گرفت، باید دقت داشته باشید که یک شرکت مناسب برای تعمیرات مبل خود در نظر بگیرید. کلاهبرداران پارچه یا مواد داخلی را بدون این که عملیات بشکافتن را انجام دهند روی همان پارچه قدیمی پارچه جدید رو میکوبند و باعث سنگینی مبل و از دست دادن راحتی آن شوند همچنین شگرد دیگر این کلاهبرداران این است که بجای استفاده از فوم از ابر یا خورده پارچه برای نشیمن استفاده کنند برای اطلاع بیشتر حتما ویدئو بالا رو ببینید

اصول تعمیر یک مبل چگونه است؟ ببینید

بعد از اینکه کارشناس ما مبل را از شما تحویل گرفت به کارگاه ارسال میشود در بخش اول مبل کامل شکافته میشه و اگر کلاف مبل ایرادی داشت انتقال پیدا میکنه به بخش نجاری بعد از رفع ایرادات حالا نوبت رنگکاری چوب مبل است اگر چوب مبل شما رنگ داشت ابتدا رنگ قبلی تراشیده میشود و رنگ جدید اجرا میشه و حالا کلاف و چوب تمیز شده و آماده بارگذاری جنس است بعد از رویه کوب که جنس را بارگذاری کرد خیاط پارچه شما را دوخته و رویه کوب آن را اجرا میکند حال مبل شما آماده است و سلفون پیچ شده با مراقبت ویژه به محله شما حمل و تحویل داده میشود.

اگر شرکت خانه شیک را برای تعمیرات انتخاب کرده اید

با ما تماس بگیرید: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

مناطق تحت پوشش تعمیرات مبل در خانه شیک

چه مناطقی در تهران تحت پوشش شرکت خانه شیک است ؟

خدمات تعمیرات مبل در تهران ، برای خانه شیک ؛ محدودیت ندارد. تمام مناطق ۲۲ گانه تهران را خانه شیک پوشش خواهد داد. با توجه به اینکه استفاده از مبلمان و سرویس های راحتی ، در اکثر خانه ها وجود دارد، استفاده از خدمات تعمیر و تعویض بخش های مختلف یک دست مبل ، هم گسترش و رواج بیشتری پیدا کرده است.
در کلانشهری همچون تهران ، با جمعیت میلیونی ، استفاده از وسایل راحتی همچون مبلمان هم از شمار بالایی برخوردار بوده ، در نتیجه تعمیرات مبلمان در تهران هم بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.
با توجه به گستردگی جمعیت شهری و جغرافیایی تهران؛ اگر نیاز به خدمات تعمیرات مبل در تهران را دارید ، از شرکت هایی که تمام مناطق تهران را بدون قید شرط ، تحت پوشش خود قرار می دهند ؛ کمک بخواهید.
شرکت خانه شیک ، در همه جای تهران و کرج مفتخر به این همکاری با شما است.

مواردی که شرکت های خدمات تعمیرات مبل در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشند ، وجود کارگاه های به روز و مجهز به ابزار کاربردی و مناسب ، وجود متخصصان ماهر و با تجربه در این کارگاه ها ، همکاری با تولید کننده های پارچه های رومبلی و یا عمده فروشان مشغول در این حرفه و واردکننده های پارچه رومبلی ، استفاده از ابتکار برای تعمیر و تعویض بخش های مشکل دار مبلمان ، ضمانت خدمات و خوش قولی و تعهد و . . همگی از مواردی است که به احساس رضایت مندی مشتری از آن کارگاه یا فروشگاه ، کمک بسزایی خواهند کرد.
یافتن کارگاه یا شرکتی که همه این موارد را به صورت پکیجی در اختیار داشته باشد و رضایت بسیاری از مشتریانش را به دنبال داشته باشد، در تهران با این حجم از وسعت و تعدد این شرکت ها ، کار آسانی نیست!
خدمات تعمیرات مبل در تهران ، با خدمات مبل خانه شیک ، را طوری تجربه خواهید کرد که به دوستان و اطرافیان خود نیز پیشنهاد خواهید داد.

تعمیرات مبل در شرکت خانه شیک

خانه شیک برندی نام اشنا در صنعت مبلمان کشور، با ثبت ۱۶۰۰+ تعمیرات مبل موفق در ۳۵ سال باعث شده است که رضایت ۹۰ درصدی مشتریان خود را بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خانه شیک صفحه درباره ما و برای دیدن نمونه کارها بیشتر به صفحه مربوطه رجوع کنید

همچنین شرکت خانه شیک عضو اتحادیه درودگران و مبل سازان ایران میباشد

آیا تعمیر مبل صرفه اقتصادی دارد؟

قبل از آنکه تعمیر مبل را به کارگاه ها و مراکز تعمیراتی واگذار کنید باید به این موضوع بیاندیشید که آیا تعمیرات مبل شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟ تعمیر مبل باید صرفه اقتصادی داشته باشد مگر آنکه علاقه شما به مبل هایتان به حدی باشد که حتی در صورت فرسودگی بسیار زیاد نیز آنها را تعمیر کنید.

در برخی از موارد ممکن است هزینه تعمیر مبل به حدی بالا باشد که با خرید یک مبل نو برابری کند که در این صورت بهتر است به دنبال خرید یک مبل نو برای خود باشید زیرا تعمیر صرفه چندانی برای شما نخواهد داشت.

ارزش مبل نقش تعیین کننده ای در بصرفه بودن تعمیر دارد. برخی از مبل ها به حدی ارزشمند هستند که تعمیر آنها هر اندازه که هزینه بر باشد ارزش خواهد داشت. مبل های شیک و خاص سلطنتی از دسته مبل هایی هستند که مطمئنا ارزش تعمیر بالایی دارند زیرا خرید این چنین مبل هایی هزینه بالایی را در پی دارد.

شرکت خانه شیک همواره در تلاش هست که کیفیت تعمیرات خود را افزایش دهد و رضایت مشتریان خود را کسب کند

تعمیر مبل راحتی چگونه است؟

مبل راحتی می تواند به دلایل مختلف نیاز به تعمیر داشته باشد. در واقع نیاز به تعمیر مبل راحتی از جمله مواردی است که بعد از گذشت چند سال برای مبلمان ضرورت پیدا می کند و نمی توان از آن صرف نظر کرد. مبل ها در قسمت نشیمن بسیار فرسوده می شوند. همچنین گاهی چوب مبل شکسته یا در پایه دچار شکستگی می شوند. تمام این موارد نیاز به تعمیر مبل راحتی را ضروری می سازد. شرکت سوفا شیک خدمات بسیاری به مشتریان خود در زمینه تعمیرات مدل مبل راحتی ارائه می کند. همان طور که می دانید این نوع مبلمان ها در اشکال گوناگونی تولید و طراحی می شوند، از این رو نیاز به تعمیر مبل راحتی توسط افراد متخصص بسیار احساس می شود.

تعمیر مبل راحتی
تعمیر مبل استیل

چرا مبلمان استیل خود را باید تعمیر کنیم؟

مبل های سلطنتی از ظرافت و تزیین بسیاری در ساختار خود بهره مند می شوند. این مبل ها نیز مانند انواع مبل بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارند. خرید مبل استیل بسیار پرهزینه بوده، از این رو بیشتر افراد ترجیح می‌دهند این نوع مبل ها را تا مدت ها مورد استفاده قرار دهند. پس تعمیر مبل استیل را میتوان یه روش عالی برای مبلمان خود در نظر بگیرد.

تعمیرات مبل در شمال تهران :

اگر در مناطق شمالی تهران ساکن هستید ، و قصد تعمیر مبل خود را دارید ، با خانه شیک در ارتباط باشید. هر منطقه ایی که قرار داشته باشید ، بدون هیچ محدودیتی برای ارزیابی مشکل مبلمان شما ، نیروهای متخصص خود را به محل اعزام می کنند. اطلاعات جامع تر را می توانید با توجه به محل زندگی خود، از مقاله های بخش های دیگر مطالعه بفرمایید.

تعمیرات مبل شمال تهران
تعمیرات مبل غرب تهران

تعمیرات مبل در غرب تهران :

خانه شیک ، علاوه بر مناطق شمالی ، مناطق غربی تهران را هم کاملا تحت پوشش قرار داده است و خدمات تعمیرات مبل در تهران ، در غرب این شهر به طور گسترده از سوی این شرکت ، انجام می پذیرد. کافیست با یک تماس در مورد نحوه استفاده از خدمات ما در غرب تهران و مناطق مختلف آن؛ آگاه شوید.

تعمیرات مبل در شرق تهران :

اگر در شرق تهران ساکن هستید و احساس می کنید که سرویس مبلمان شما دچار کهنگی شده و یا با نشستن بر روی آنها، سر و صدایشان به آسمان بلند می شود، شما نیاز به یک شرکت ارائه کننده خدمات تعمیرات مبل در تهران را دارید که به راحتی در دسترس شما قرار بگیرد و نیاز نداشته باشید از منطقه ایی که هستید، به مناطق دیگر رجوع کنید. آگاهی در این زمینه را می توانید در بخش های دیگر ملاحظه بفرمایید.

تعمیرات مبل شرق تهران
تعمیرات مبل جنوب تهران

تعمیرات مبل در جنوب تهران:

شرکت خانه شیک ، مفتخر است که برای همشهریان عزیزی که در جنوب تهران ساکن هستند ؛ تمامی خدمات لازم را ارائه داده و دغدغه رفت و آمدها ، شلوغی و ازدحام جمعیت را برای آن دسته از دوستانی که قصد نو کردن پارچه های رومبلی خود را دارند و می خواهند محیط منزل و یا محیط کارشان را تغییر دهند، از بین برده است. متخصصان ما به سرعت به محل زندگی و یا کار شما ، بدون فوت وقت ، اعزام خواهند شد. برای بدست آوردن اطلاعات تکمیلی ، به مقاله مربوط به این بخش مراجعه بفرمایید.
هر منطقه ایی از تهران بزرگ که زندگی می کنید ، بهتر است با مراجعه به وبلاگ مخصوص ( شمال تهران ؛ غرب ؛ شرق و جنوب تهران ؛ ) با نحوه خدمات رسانی خانه شیک جزئی تر آشنا شوید.

تعمیرات مبل در شهر کرج:

تعمیرات مبل خانه شیک، فقط منحصر به مناطق تهران نیست. تعمیرات مبل در کرج هم از جمله مناطقی است که خانه شیک، برعهده گرفته است و ساکنین نواحی مختلف کرج نیز می توانند از تجربه و سابقه این مجموعه در شهر کرج هم به راحتی برخوردار شوند.

تعمیرات مبل

بهانه‌هایی برای انجام ندادن تعمیرات مبل

از انجایی که افراد در خانه ممکن است بهانه هایی در تعمیرات مبل بیاورند من به آن ها کمک کرده ام و لیستی از این بهانه را آماده کردم

  • باشه یکم سرم که خلوت شد!
  • حالا بزار باشه دم عید درستش میکنیم!
  • الان کارهای مهم تری دارم
  • این مبل ها تعمیر بشو نیست بهتره یکی دیگه بخریم
  • این خرابی ها با تعمیرات درست نمیشه از همون اول جنس مبل بد بوده
  • با تعمیرات، مبل که نو نمیشه! باید یکی دیگه بخرم
  • خیلی گرونه تعمیرات، ارزشش رو نداره!
  • معلوم نیست کیفیتشون خوب باشه یا نه!

لیست بالا دلایلی است که شما را از انجام دادن تعمیرات مبل منصرف میکند( امیدوارم شما در این دام نیفتید! )

بهانه تعمیر نکردن مبل

برای مشاوره و درخواست تعمیرات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

واحد فروش: ۶۷۵۳ ۲۰۰ ۰۹۱۰

هزینه حمل و نقل مبلمان در مجموعه خانه شیک :

مجموعه خانه شیک با در نظر گرفتن حسن اعتماد مشتریان عزیز ، به منظور قدردانی بیشتر ، یکی از مواردی که معمولا به مجموع هزینه های مشتریان ، وارد می کرد را تقبل کرده و به این ترتیب ، مشتری می تواند با خیالی آسوده تعمیر مبل خود را با حمل و نقلی رایگان ، به خانه شیک بسپرد .
لازم به یادآوری است در صورتیکه تعمیرات و یا مشکل جدی برای سرویس های مبلمان شما ، وجود نداشته باشد ؛ انجام پروسه در صورت تمایل مشتری می تواند در منزل و در حضور مشتری انجام بگیرد. در غیر اینصورت با حمل رایگان به محل کارگاه و بازگردانی دوباره به منزل ؛ خیال شما را بابت جا به جایی راحت خواهد کرد.

در پایان شما را دعوت می کنم به ۵ نکته طلایی که قبل از تعمیرات مبل باید بدانید:

۱.بدترین زمان برای تعمیرات مبل چه روزهایی است؟

بدترین زمان برای تعمیر، روزهای پایانی سال است. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت کار تعمیرکار برای تعمیر مبل شما پایین می آید. اگر تمایل دارید آخر سال تعمیر مبل انجام دهید بهتر است قبل از بهمن ماه این کار را انجام دهید.

۲.از چه نوع پارچه ای برای مبل خود استفاده کنیم؟

پیشنهاد میشود مبل هایی که کلاف باکیفیتی ندارند از خرید پارچه های گران قیمت خودداری کنید. از تعمیرکار خود در این زمینه مشاوره بگیرید. به دلیل نوع طراحی مبل، شما به سادگی نمی توانید متوجه شوید که کلاف در چه شرایطی است.

۳.بهترین روش براورد هزینه تعمیرات مبل چیست؟

عکس کامل مبل خود را برای ما ارسال کنید؛ واتساپ: ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

۴.هزینه تعمیرات مبل چگونه است؟

به ۴ عامل بستگی دارد: ۱- هزینه پارچه یا چرم مبل ۲- اجرت یا دست مزد تعمیر کار یا رویه کوب ۳- رنگکاری مبل ۴- هزینه تقویت و تعویض فوم مبل

۵.آیا هر مبلی را باید تعمیر کرد؟

کاملا مشخص است که جواب خیر است. اگر مبل شما از کلاف و چوب خوبی برخوردار میباشد به صرفه است که به فکر تعمیر کردن آن باشید.

نوشتهٔ پیشین
تعویض پارچه مبل
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل جنوب تهران

پست های مرتبط

هزینه تعمیرات مبل چگونه است؟

هزینه تعمیر مبل به ۴ عامل بستگی دارد: ۱- هزینه پارچه یا چرم مبل ۲- اجرت یا دست مزد تعمیر کار یا رویه کوب ۳- رنگکاری مبل ۴- هزینه تقویت و تعویض فوم مبل

آیا هر مبلی را باید تعمیر کرد؟

کاملا مشخص است که جواب خیر است. اگر مبل شما از کلاف و چوب خوبی برخوردار میباشد به صرفه است که به فکر تعمیر کردن آن باشید.

برای تعویض پارچه مبل بهترین پیشنهاد چه پارچه ای است؟

پیشنهاد میشود مبل هایی که کلاف باکیفیتی ندارند از خرید پارچه های گران قیمت خودداری کنید. از پارچه های ایرانی برای کارهای استیل و کلاسیک و از پارچه های مخمل چینی برای کارهای راحتی میتوانید استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱۶۲ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]

۶۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام هزینه تعمیر یک دست مبل استیل چقدر میشه؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲

      سلام بستگی به میزان خرابی مبل شما داره لطفا عکستون به کارشناس ها بفرستید یا با شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ
      • به جد میتونم بگم بهترین تعمیراتی تهران شمایید، از همه نظر فوق العاده عمل میکنید هم از نظر برخورد هم کارشناسی و مشاوره های خوبتون امیدوارم همینطور پیشرفت روز افزون داشته باشید و خدا به کار و مالتون برکت بده

        پاسخ
        • نیما لطیفی
          آذر ۱, ۱۴۰۱ ۱۵:۳۷

          سلام و عرض ادب محضر جناب اقای عاشوری عزیز و تیم خلاق و قدرتمندتون، بابت تعمیر مبل و رنگکاری که به خوبی هرچه تمام انجام دادید از شما متشکریم، از همینجا رضایت کامل خودم رو اعلام میکنم، سپاسگذارم.

          پاسخ
        • ملیحه فرقانی
          آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴

          سلام تعمیر مبل استیل سلطنتی نه نفره چقدر میشه هزینش و اینکه پارچه هم میارید با خودتون یا باید خودمون خریداری کنیم؟

          پاسخ
          • تیم محتوای خانه شیک
            آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۱۹

            سلام خانم لطفی برای براورد هزینه تعمیرات مبل شما میبایست عکس مبل خود را به شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ کنید تا برسی کنند در مورد خرید پارچه هم برای ما فرقی نداره اگر پارچه شناس هستید میتونید خودتون خریداری کنید. وگرنه ما میتونیم یک پارچه با کیفیت و اقتصادی براتون تهیه کنیم.

    • صادق سلطانی
      تیر ۲۳, ۱۴۰۱ ۰۹:۳۸

      سلام من یه مبل ۵ نفره راحتی دارم می‌خوام پارچش عوض بشه چیکار باید کنمم؟؟

      پاسخ
      • تیم محتوای خانه شیک
        تیر ۲۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲

        سلام وقت بخیر لطفا عکس مبلمان خود را به شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ کنید یا تماس بگیرید.

        پاسخ
        • ولی محمد زاده
          آبان ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۵:۲۳

          سلام و خسته نباشید تعمیر مبل راحتی هفت نفره چقدر در میاد؟

          پاسخ
          • تیم محتوای خانه شیک
            آبان ۲۸, ۱۴۰۱ ۱۷:۴۲

            سلام برای برسی دقیق لطفا عکس مبلمان خود را به شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ کنید.

  • نرگس افشار
    مهر ۲۲, ۱۴۰۱ ۱۳:۱۳

    سلام. تعمیر مبلمان خیلی خوب معرفی کنید؟

    پاسخ
  • شقایق صالحی
    آبان ۷, ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴

    سلام عکس تعمیرات مبل رو نمونه هاتون رو برام بفرستید ایمیلم رو گذاشتمم

    پاسخ
  • عکس قبل بعد تعمیرات مبل رو میخواستم

    پاسخ
  • نمونه کار هایی که دارید بینظیره و کارتون حرف نداره، پیروز و موفق باشید

    پاسخ
  • نازنین مرحمت زاده
    آبان ۲۵, ۱۴۰۱ ۱۸:۰۸

    من تعمیرات مبل خونم رو به خانه شیک سپردم و واقعا از کارهاشون رضایت کامل دارم به موقع تحویل دادن و کارهاشون خیلی تمیز و ظریف بود به شما هم پیشنهاد میکنم که از این شرکت برای تعمیرات مبل خودتون استفاده کنید ممنون ازاقای عاشوری عزیز

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب قیمت تعمیر مبل هفت نفره چقدر میشه مبل راحتی هستش متاسفانه واتساپ نمیتونم عکس ارسال کنم بخاطر تحریم شدنش

    پاسخ
  • ممنون بابت اطلاعات خوب و مفیدتون ویدیو های خیلی خوبی گذاشیتد

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید شما تعمیر کاناپه سه نفره هم انجام میدید؟

    پاسخ
  • من یه دست مبل ۹ نفره استیل دست دوم دارم چه قیمت میخرید

    پاسخ
  • سلام لطفا قیمت تعمیر مبل ۹ نفره و ۶ صندلی ناهار خوری رو بهم بگید ممنونم از شما

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶

      سلام لطفا عکس مبل و صندلی های ناهاری خوری خود را برای ما واتساپ کنید

      پاسخ
  • خسته نباشید، شما تعمیر مبل در منزل هم انجام میدید یا مبلمان ها حتما باید بیاد کارخونه؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۵

      سلام بهتر است که مبلمان به کارگاه ارسال شود چون محیط خانه برای تعمیر مبل مناسب نیست

      پاسخ
  • رضا کاکاوند
    آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸

    با سلام و خسته نباشید به اقای عاشوری و تیم بی نظیرشون، بنده رضا کاکاوند از تعمیر مبلمانی که برام انجام شده کاملا راضی هستم هم رویه کوبی تمیز و زیبایی که انجام دادید و هم تغییر رنگ چوب مبل مورد پسندم شده، خواستم از این جهت قدردانی و تشکر خودم رو اعلام کرده باشم، باز هم از شما متشکرم

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۴

      سلام اقای کاکاوند انشاالله که خوب باشید. ممنون از نظر شما باعث افتخاره که تیم خانه شیک را برای تعمیر مبل منزل خود انتخاب کردید.

      پاسخ
  • زیبا سعادتمند
    آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۶:۰۶

    سلام کف مبلمان من فرو رفتگی ایجاد شده مبلم راحتی هستش اگه ادرس بدم میاید انجام بدید ممنونم

    پاسخ
  • یاسمن علیزاده
    آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۷:۴۵

    سلام ببخشید شما سمت کرج هم تعمیر مبل انجام میدید و اینکه اگه انجام میدید هزینه حمل و نقل به چه صورت هستش؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲

      سلام بله تهران و کرج رو کاملا پوشش میدیم هزینه حمل نقل رایگان است.

      پاسخ
  • زهرا مولوی
    آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ۱۸:۴۸

    سلام وقتتون بخیر شما لمسه کردن سرویس خواب و رنگش رو هم قبول میکنید؟ میخوام صدفی بشه و کناره هاش و تکیه گاهش لمسه بشه

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۳, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱

      بله لطفا عکس سرویس خواب خود را برای شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ کنید

      پاسخ
  • امیر شریفی
    آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ۲۱:۲۶

    در اینجا از اقای عاشوری و تیم قدرتمندشون تشکر میکنم بابت انجام تعمیر مبلمانم خیلی فنی و با کیفیت کار رو در اوردن انشالله که موفق و پیروز باشن

    پاسخ
  • الناز محمدی
    آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ۱۸:۳۳

    سلام خسته نباشید رنگکاری بوفه و سرویس خواب هم انجام میدید؟

    پاسخ
  • سهیلا شیرزاد
    آذر ۱۵, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۵

    سلام و عرض ادب خدمت همه ادمین های عزیز، بنده چطوری میتونم درخواست بدم برای بازدید حضوری مبل هام؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      آذر ۱۵, ۱۴۰۱ ۱۹:۴۴

      سلام وقت بخیر. شما میتونید برای تعمیر مبل خودتون عکس مبلتون رو برای کارشناساس ما بفرستید شماره ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. برسی میشه و هماهنگ میشه حضوری بازدید بشه.

      پاسخ
  • دکتر پازندی
    آذر ۱۶, ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷

    از تیم کارشناسی شما کمال تشکر را دارم که با دقت و وقت زیاد نسبت به مطالب ارایه شده ریزبین و نکته سنجی دارند و به موقع و انلاین جواب تمامی پرسشهای ما را با حوصله و دقت پاسخ می دهد

    پاسخ
  • خانم درویشی
    بهمن ۹, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۰

    سلام
    شما شهرستان شعبه ندارید ؟

    پاسخ
  • سلام من یه دست مبلمان نه نفره و هشت تا صندلی میز ناهار خوری دارم لطفا قیمت تعمیر این مبل رو بهم بگید ممنونم

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      بهمن ۱۹, ۱۴۰۱ ۱۴:۴۰

      سلام باید مبلمانتون رو ببینم لطفا تو واتساپ عکس مبل خودتون رو بفرستید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳

      پاسخ
  • قیمت تعمیر مبلمان ال ۷ نفره چقدر میشه از صفر تا صد انجام بدید؟

    پاسخ
    • تیم محتوای خانه شیک
      بهمن ۱۹, ۱۴۰۱ ۱۴:۳۸

      لطفا عکس مبل خودتون رو برامون بفرستید ۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳ واتساپ این کار رو انجام بدید

      پاسخ
  • محسن جانپناه
    بهمن ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۳:۱۹

    من کارم رو دادم به شرکت خانه شیک و بیشتر از اونچه که توقع داشتم قشنگ دراوردن و واقعا راضی هستم از کارشون و ویزیتور با اخلاق و خوبی داشتن خدا به مال و کارتون برکت بده انشالله

    پاسخ
  • سلام یه سرویس خواب دارم که میخوام تکیه گاهش و پایینش لمسه بشه لطفا قیمتش رو برام بفرستید

    پاسخ
  • محمد امین سلطانی
    بهمن ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳

    امکانش هست از کارگاه بازدید حضوری داشته باشیم؟

    پاسخ
  • علیرضا فتاحی
    خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۴:۰۹

    تعمیر مبل قبل و بعد خیلی قشنگهههه

    پاسخ
  • الینا یاشاری
    خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۴:۱۴

    عکس مبل های تعمیر شده رو دیدم خیلی قشنگ بود هماهنگ میکنم برای تعمیر مبلم حتما

    پاسخ
  • یزدان شایسته
    خرداد ۲۹, ۱۴۰۲ ۱۴:۲۵

    تعمیرات مبلی خیلی خوبی هستید خواستم تشکر کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋