⏱️ خواندن این مطلب ۶ دقیقه زمان میبرد

تعمیرات مبل اکباتان، به راحتی شهروندان تهرانی ساکن فاز یک اکباتان، فاز دو شهرک اکباتان و فاز سوم اکباتان، خیابان راه‌آهن شهرک اکباتان، منطقه دستگردی اکباتان، میدان کاسه، بلوار بوذری، خیابان شکوری، خیابان نفیس، اطراف فرودگاه مهرآباد، خیابان هگمتانه و سایر مناطق ناحیه ۵ شهر تهران، اهمیت می‌دهد!

 

آیا تاکنون به این مساله اندیشیده‌اید که وضعیت مبلمان منزل شما تا چه حد می‌تواند بر سلامتی شما و اعضای خانواده، تاثیر گذارد؟
آیا می‌دانید، تعمیرات مبل اکباتان، علاوه بر زیبایی منزل و دفتر کار، به راحتی و سلامتی شما نیز می‌اندیشد؟

تعمیرات مبل اکباتان همنشینی‌های راحت را برای شما فراهم می‌آورد.

با توجه به اینکه در اغلب خانه‌های امروزی، استفاده از مبل و کاناپه، مرسوم بوده و به دلایل زیادی، ترجیح برای نشستن روی مبل نسبت به نشستن بر روی زمین، افزایش یافته است؛ سرویس مبلمان یکی از لوازم اصلی و کاربردی منزل به حساب می‌آید و دیگر صرفا صورت تجملاتی ندارد.

برای دور همی و صرف اوقات خانوادگی، استراحت، تماشای تلویزیون، مطالعه، برگزاری مهمانی، صرف غذا و …. بر روی مبل، صندلی یا کاناپه می‌نشینیم.
بر روی کاناپه راحتی خود، لم می‌دهیم و از طعم خوش چای در اوقات فراغت لذت می‌بریم.

 

با توجه به زمان زیادی که در شرایط مختلف از جمله استراحت یا همنشینی‌های رسمی، بر روی مبل می‌گذرانیم، راحتی و ابعاد و استایل درست مبلمان بر پایه اصول و قواعد سلامت و بهداشت جسم، بسیار اهمیت دارد.

استفاده از مبلمان نامناسب که به شیوه غیرحرفه‌ای و بدون توجه به کیفیت و نکات تکنیکی مرتبط با سلامتی و تناسب بدن ساخته شده باشد، به ستون فقرات، مفاصل، گردن، کمر، عضلات، لگن، زانوها، و …. آسیب می‌رساند.

البته شاید این صدمات در کوتاه مدت ملموس نباشد؛ اما در صورت تداوم، دامنه تاثیرات منفی این صدمات حتی فراتر رفته و علاوه بر بد فرم شدن بدن و ضعف و درد استخوان و عضلات، موجب اختلالات گوارشی و قلبی و عروقی نیز می‌شود!

تعمیر مبل اکباتان

چرا استفاده از خدمات تعمیرات مبل اکباتان بر سلامتی شهروندان اثر دارد؟

شاید چنین تصوری اندکی سخت باشد که وضعیت مبلمان منزل ما تا این اندازه بر سلامتی و زندگی ما موثر است!
بد قرار گرفتن احشا که متعاقب نشستن در حالت بد و نامناسب ایجاد می‌شود، نه تنها موجب بد فرمی شکم و پهلو می‌گردد، بلکه عملکرد هاضمه و گوارش را سخت و مختل کرده و از این حیث هم بر سیستم گوارشی و هم پیرو عدم گوارش صحیح، بر سایر بخش‌های جسمی اثرات منفی اعمال می‌کند.

از طرفی، بد قرار گرفتن بدن و ستون مهره‌ها، تنفس را مختل می‌کند، اکسیژن خون را کاهش داده و به ریه‌ها فشار می‌آورد، سمیت خون بالا می‌رود و شاید باورش سخت باشد اما نتیجه این تغییرات، فشار مضاعف بر قلب برای جبران کاهش اکسیژن و در نتیجه، خستگی و ضعف عضله قلبی، ایجاد لخته خون، و صدمات حیاتی متعاقب آن است.

 

هم به دلیل تمام این مشکلات جسمی و هم به دلیل احساس معذب بودن که هنگام نشستن بر مبلمان نامناسب در بدن و روان ایجاد می‌شود، حتی آرامش ذهنی نیز دچار تنش شده و نه تنها آن تمدد اعصابی را که در هنگام استراحت و همنشینی با خانواده به دنبالش هستیم، محقق نمی‌گرداند؛ بلکه برعکس، حتی در طولانی مدت موجب ناهنجاری رفتاری در اثر همین فشار عصبی می‌شود.

بنابراین همان قدر که کیفیت و تکنیک ساخت مبلمان باید با دقت و با در نظر گرفتن این نکات انجام شود، تعمیرات مبل نیز باید به همین نسبت، دقیق و حرفه‌ای باشد؛ حتی گاهی تعمیر مبل به اصلاح همین اشکالات و بازسازی ساختار بدنه مبل بر مبنای اصول بهداشت جسم، تمرکز می‌کند و در این مواقع هدف تعمیرات مبل اکباتان صرفا اصلاح این ایرادات و متناسب نمودن اجزای مبلمان بر مبنای راحتی بدن است.

حال بهتر متوجه می‌شویم که تعمیرات مبل اکباتان ، هم دکوراسیون منزل شما را نو می‌کند هم ضامن سلامتی جسمی و روانی شما و در نتیجه، تامین کننده لحظات آرامش و استراحت و خوشی‌های دورهمی شما خواهد بود.

 رویه کوبی مبل اکباتان

رویه کوبی مبل در شهرک اکباتان چگونه است؟

فرآیند رویه کوبی مبل اکباتان مراحل مختلفی دارد که وابسته به نیاز مبل‌ها انجام می‌شوند. به عنوان مثال برخی از مبل‌ها تنها به تعویض پارچه نیاز دارند. اما برخی دیگر به دلیل طول عمر زیاد و مشکلات بیشتری که دارند، باید به شکل گسترده‌تر تعمیر شوند. به طور کلی خدماتی که در فرآیند رویه کوبی مبل ارائه می‌شود، عبارت است از؛

  • پر کردن کلاف مبلمان.
  • تعویض فوم‌های مبل.
  • تعویض پارچه مبل.
  • تعویض فنرها.

تعمیرات مبل اکباتان

هزینه تعمیر مبل اکباتان چگونه اندازه گیری میشود

همه چیز در برآورد قیمت تعمیر مبل شهرک اکباتان به میزان خدمات ارائه شده توسط شرکت تعمیرکار برمی گردد. هرچه تعداد خدمات بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است. اما با این حال شرکت های مختلف قیمت های یکسانی برای خدمات خود ارائه نمی کنند.

بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای تعمیرات مبل اکباتان از چند شرکت ارائه دهنده این نوع خدمات استعلام بگیرید و با در نظر گرفتن کیفیت خدماتشان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. کارشناسان خانه شیک آماده پاسخگویی به شما برای آگاهی از قیمت خدمات تعمیرات مبل اکباتان هستند. تلاش ما همیشه این بوده است که خدماتی با کیفیت همراه با قیمت هایی رقابتی ارائه کنیم.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای حسینی از میرداماد بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل تهرانسر
نوشتهٔ بعدی
ضدعفونی مبل و خانه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋