⏱️ خواندن این مطلب ۱۴ دقیقه زمان میبرد

تعمیرات مبل ارزان در تهران:

همه ما می دانیم که نمی توان با اولین مشکلی که برای چیزی پیش آمد، آن را از رده خارج کنیم و آنها را بلا استفاده بدانیم. این مسئله در ارتباط با وسایل و لوازم خانه ، مخصوصا آنها که گرانقیمت تر هستند ، بیشتر صدق می کند.

یکی از این وسایل که مرتبا در خانه مورد استفاده ما قرار می گیرد و وجودش در خانه هم راحتی ایجاد می کند و هم جلوه و نمای بهتر، مبلمان ها هستند.

مبلمان ها در انواع طرح ها ساخته می شوند و می توانند مدل های خاص و منحصر به فردی را شامل شوند اما نکته اصلی و مشترک بین همه آنها، استفاده از متریال و مواد تشکیل دهنده آنهاست که به طور کلی یکسانند. ممکن است اختلافات جزئی وجود داشته باشد اما در ساختار و تعداد اجزا، برابرند.

همه مبلمان ها، ممکن است به مرور زمان بر اثر استفاده فراوان، جا به جایی و حمل و نقل و اسباب کشی های مکرر و یا عدم استفاده صحیحو برخی حوادث؛ دچار آسیب شوند و صدمه ببینند.

نظر صوتی مشتری محترم اقای طهرانی از شهرک غرب | برای دیدن نظرات ویدئویی اینجا کلیک کنید

 

تعمیرات مبل ، راه خوبی است که مبلمان خود را به حالت اول بازگردانید. در تهران شرکت های متعددی مشغول فعالیت در زمینه تعمیرات مبلمان ها هستند مانند مجموعه خانه شیک که یک شرکت مطمئن تعمیرات مبل می باشد. این شرکت خدمات تعمیرات مبل ارزان را در تهران برای تهرانی های عزیز، ارائه می دهد.

این شرکت خدمات متمایزی را برای تعمیر مبل شما در نظر گرفته است که با کمک تجربه کاری و تخصص کارشناسان این حرفه، می توانید با اطمینان خاطر کامل، مبل های خود را به این شرکت بسپارید.

تعمیر مبل ارزان

تعمیر مبل ارزان و با کیفیت چگونه؟

شاید کلمه ارزان که به میان می آید، ذهن بسیاری از ما به سمت پایین بودن خدمات یا کیفیت سوق پیدا کند. اما همیشه هم اینگونه نیست. گاهی به دلیل رقابت بیشتر ممکن است یک مجموعه خدماتی، آپشن های مختلفی را برای تشویق مشتریان خود در نظر بگیرد.

در خانه شیک هم این امر وجود دارد. تعمیر مبلمان ارزان، البته همراه با کیفیت مطلوب و درجه یک، یکی از شعارهای مورد توجه در این شرکت می باشد.
تعمیرات مبل ارزان، یعنی خوش انصافی مجموعه خدماتی و همراه نشدن این مجموعه با نوسانات حبابی و دلالی های معمول در بازار!
تعمیرات مبل ارزان، یعنی حفظ مشتری برای سال های متمادی. و از دست ندادن این مشتری به دلایل مادی!

تعمیرات مبل ارزان در تهران

ارزانترین تعمیرات مبل در تهران:

خانه شیک، انواع تعمیرات مبل ارزان را در تهران و کرج برای شما عزیزان، ارائه می دهد. اما بهتر است قبل از هرچیز بدانیم که تعمیرات مبل چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟
تعمیر مبلمان ، به تعمیر و ترمیم قسمت های داخلی و خارجی یک مبل گفته می شود که می تواند به شکل خیلی جزئی اتفاق بیفتد و یا آنقدر آسیب دیدگی مبل شدید است که تعمیر مبل ، جز با تعویض قسمت هایی از مبل ممکن نخواهد شد.

تعمیرات مبل ارزان، می تواند شامل تعمیر کلاف مبل، رویه کوبی، تعویض پارچ رومبلی ، تعویض فوم و اسفنج و یا فنر مبلمان، و یا رنگ کاری و جلاکاری، ترمیم منبت کاری و ….مبل باشد. البته با قیمتی مناسب و معقولانه تر نسبت به بازار.

تعمیرات مبل ارزان و مناسب در غرب تهران:

اقداماتی که در تعمیر مبل ارائه می شود مواردی مانند پارگی ها، سایش رومبلی، خرابی اسفنج و تعویض آن و یا تعمیرات پایه و دسته و تاج مبل ها می باشد.به طور حتم اگر مشکل مبل خود را به کمک یک مجموعه مجرب که خدمات مبل ارزان دارند، انجام دهیم و برطرف کنیم، به طور یقین، میزان این هزینه از هزینه ایی که باید بابت خرید یک دست مبل نو، بپردازید، کمتر خواهد بود.

البته در انتخاب شرکت تعمیرات مبل ارزان، حتما دقت کافی داشته باشید تا هزینه ایی که بابت تعمیرات می پردازید، ولو ارزانتر، بی ثمر نباشد.
مجموعه خانه شیک توانسته است در قسمت های غربی تهران و مناطق منتهی به غرب، خدمات تعمیر مبلمان خود را در این نواحی هم به انجام برساند.

کافی است با این شرکت تماس گرفته تا کارشناس خود را به محل مورد نظر شما برای بررسی بهتر و برآورد هزینه کار، اعزام کند.
البته بعد از اعزام، کارشناس، در رابطه با اینکه تعمیر مبل اصلا کاری به صرفه هست یا خیر، به شما توضیح خواهد داد.

مثلا ممکن است انقدر کلاف مبل، فرسوده و مستهلک شده باشد که تعمیر قسمت های دیگر مبل با وجود این کلاف، اصلا عقلانی نباشد. و یا تعمیر خود کلاف هم هزینه کردنی بیجا باشد و در نهایت به شما توصیه شود که خرید یک دست مبل، از نظر اقتصادی و نتیجه کار، بهتر خواهد بود.

تعمیرات مبل ارزان و با کیفیت در شرق تهران:

شما همشهریان عزیزی که در مناطق شرقی تهران ساکن هستید هم، می توانید از امکاناتی که مجموعه خانه شیک برای این منطقه از تهران در نظر گرفته است هم بهره مند شوید.
مبلمان شما هر چقدر گرانتر و به نوعی دارای ارزش بالاتری باشد، هزینه تعمیرات آن هم به مراتب از یک مبلمان ارزان قیمت، بیشتر خواهد شد.

نوع طراحی مبل و چگونگی ساخت آن هم در سخت یا آسان بودن کار تعمیر هم نقش خواهد داشت.
همه این موارد بعد از بررسی مبل شما صورت خواهد گرفت.

تعمیرات مبل ارزان و مقرون به صرفه در شمال تهران:

تعمیر مبلمان ارزان در شمال تهران، بدون هیچ محدودیتی در حمل و نقل و جا به جایی مبلمان شما، توسط مجموعه خانه شیک در اسرع وقت صورت خواهید کرد. با توجه به تجربه و امکانات موجود در کارگاه شرکت خانه شیک، حتما در رابطه با تعمیرات مبل خود اگر در شمال تهران ساکن اید، با این مجموعه تماس بگیرید.

تعمیرات مبل ارزان و مقاوم در جنوب تهران:

اگر در جنوب تهران ساکن اید، می توانید برای تعمیرات جزئی و کلی خود، به خدمات خانه شیک مراجعه کنید و در این ارتباط راهنمایی ها و مشاوره های مفیدی را از متخصصین و کارشناسان ما، دریافت نمایید.
تعمیرات مبل ارزان در خانه شیک، نشان از بی کیفیتی در نوع تعمیر نیست. بلکه در نظر گرفتن شرایط مالی مردم و مسئولیت پذیری این مجموعه در مقابل این شرایط مالی است.

تعمیرات مبل ارزان کرج

تعمیرات مبل ارزان در کرج:

کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران با تراکم جمعیت بالا، از اهداف ارائه خدمات تعمیرات در خانه شیک می باشد. با توجه به جمعیت زیاد کرج و تعداد درخواست های مشتریان برای ارائه خدمات تعمیر، خانه شیک در نظر دارد که به همه مناطق کرج خدمت رسانی کرده و انواع تعمیرات مبل را در خصوص انواع مبل ها، به انجام برساند.

به منظور این کار، بهتر است با این مجموعه در هر کجای کرج که هستید، تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. در سریع ترین زمان ممکن، کارشناس به محل شما اعزام شده و در تصمیمات بعدی که راجع به تعمیر مبل خود خواهید گرفت، شما را راهنمایی خواهد کرد.

تعمیر مبل راحتی ارزان:

تعمیر مبل در ارتباط با هر نوع مبلی که باشد، تفاوت ندارد! این حرفه، هنری است که هر شخصی از پس آن بر نخواهد آمد. اگر مبلی به خوبی تعمیر شود، هیچ تفاوتی با یک دست مبل نو نخواهد داشت.

در ارتباط با مبل راحتی هم به قضیه صادق است. مبلمان راحتی به دلیل استفاده زیاد و روزانه، همچنین راحتی مناسب، سبکی و حجم کم و همچنین، قیمتی مناسب تر نسبت به مبلهای کلاسیک و استیل، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر خانه ها این مبل پیدا می شود.

مبل راحتی در قسمت نشیمن، دارای فوم یا اسفنج بوده که ممکن است در اثر استفاده مکرر و حتی دراز کشیدن و استراحت بر روی این نوع از مبل ها، دچار آسیب و فرو رفتگی شود و خاصیت ارتجاعی و سفت خود را از دست بدهد.

یکی از خدمات تعمیرات مبل ارزان در ارتباط با مبل های راحتی که توسط خانه شیک به انجام می رسد، تعویض همین فوم هاست. فوم ها هم با توجه به ابعاد و نوع مورد نظر به و گروه فوم سرد و فوم گرم، تقسیم می شوند.

قسمت بعدی که در مبلمان راحتی معمولا باید تعمیر شوند، پایه های آنهاست. پایه های مبل راحتی به دلیل سبکی مبل و کشیدن آن بر روی زمین، به آسانی لق می شوند. یکی از خدمات خانه شیک در ارتباط با تعمیرات این نوع از مبل ها، محکم کردن پایه ها و در صورت غیر قابل استفاده شدن آنها، تعویض پایه ها است.

مبل های راحتی همانطور که گفتیم، بیشترین کاربرد را در بین اهالی منزل دارند. معمولا در اتاق نشیمن و جلو تلویزیون، بیشترین کارایی را دارند. و به همین دلیل خیلی زود، پارچه رومبلی ممکن است کثیف؛ پاره و یا یکنواخت شود و به اصطلاح دل شما را بزند!

تعویض پارچه رومبلی برای مبل راحتی، بیشترین حجم از سفارش ها را به خود اختصاص می دهد. به طورکلی برای نو شدن و تغییرات چشمگیر مبل راحتی خود، حتما شرکت خانه شیک را در نظر داشته باشید.

تعمیر مبل راحتی ارزان

مزایا و معایب تعمیرات مبل ارزان:

چون تعمیرات مبل ارزان، به خدمات نوسازی و تغییر در ساختمان مبلمان گفته می شود و به اصطلاح با این خدمات، ایرادات مبل از قسمت های داخلی گرفته تا بیرونی، برطرف می شوند، اگر با واژه ارزان هم همراه باشد ممکن است در نوع کیفیت کار، کمی تغییرات بوجود آید.

چون حوزه کار تعمیرات، تخصصی است و هر کسی نمی تواند بدون آموزش و داشتن مهارت و مدارک کافی، تعمیرات مبل را با موفقیت انجام دهد، معمولا در ارتباط با کارگاه های تازه وارد و کم تجربه، کلمه تعمیرات مبل ارزان، به همین عدم تخصص کافی بر می گردد!

اما آنچه که در مجموعه خانه شیک در کنار تخصص و مهارت استادکاران این مجموعه به مناسب بودن قیمت و هزینه ها و بعبارتی ارزان بودن خدمات، هم منجر می شود ، شفافیت در هزینه مبل ، مشاوره و خدمات راهنمایی به مشتری با اعزام کارشناس به تمام مناطق تهران وکرج، سریع ترین زمان ممکن برای تحویل سفارش، تنوع در ارائه طرح و رنگ پارچه های رومبلی، حمل و نقل رایگان و…می باشد.

اگر شما مجموعه مزایایی که هم مالی و هم غیرمالی است و خانه شیک آنها را ارائه می دهد، با خدمات دیگر کارگاه ها و شرکت ها مقایسه کنید مسلما به معنی ” واقعی ” ارزانی در خانه شیک پی خواهید برد.

تعمیرات مبل ارزان در شرکت خانه شیک؛ فقط در نظر گرفتن آپشن های مالی نیست.علاوه بر آن، گاهی خوش قولی، تعهد به تحویل به موقع کار، تخصص بالا و ارائه کار با کیفیتی بالا و موارد اینچنینی، برای بعضی افراد از هزینه های مالی هم مهم تر می باشد و به اصطلاح برای این دسته از افراد، ارزانی تعمیرات به همین موارد بر می گردد، نه صرفا مبلغ هزینه!!

مهمترین عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات مبل ارزان چیست؟

عواملی که بر میزان هزینه بر بودن تعمیرات مبل ارزان مؤثر هستند، متنوع اند. اما اگر بخواهیم به طور کلی به برخی از آنها اشاره کنیم، میزان هزینه ها به دو مورد اصلی وابسته است:

  • قیمت و حجم متریال به کار برده شده در تعمیر
  • میزان ظریف کاری و شدت آسیب های وارده به مبل

هر چقدر میزان مواد تعویض در تعمیر مبل شما بیشتر باشد و موادی که شما می خواهید در مبل تان به کار برده شود، گرانقیمت تر باشند، به همان اندازه هزینه تعمیرات مبلمان بالا خواهد رفت. ازجمله این مواد میتوانیم به متراژ و جنس و قیمت پارچه رومبلی که شما می پسندید، یا نوع فوم تعویضی در مبل ؛ اشاره کنیم که هرکدام از این ها و البته مواردی از این دست، در بالا بردن هزینه نهایی مؤثر خواهند بود.

در مورد مسئله دوم، هر چه طرح و مدل مبل شما از ظرافت بیشتری برخوردار باشد به مراتب زمان بیشتری برای تعمیر آن باید صرف شود. در ضمن معمولا در مبل هایی با این مشخصات، کارهای جانبی همچون، رنگ کاری، طلا کاری، تجدید و ترمیم قسمت های کنده کاری شده در تاج و دسته ها و پایه ها، هم به تعمیرات کلی مبلمان شما اضافه خواهد شد و هزینه تعمیرات مبل شما را افزایش خواهند داد.

اعتماد کردن به شرکت های تعمیر مبل:

اگر می خواهید مبل خود را برای تعمیرات به شرکتی مطمئن بسپارید، اول از همه بهتر است به دقت به بررسی نام و نشان و سفارشاتی که تا به حال این شرکت انجام داده است، بپردازید. نظرات مشتریان آنها را بپرسید. خدمات آنها را دقیقا مورد پرس و جو قرار دهید.

خانه شیک آماده است به هر گونه سؤال و یا نقطه ابهام شما عزیزان در ارتباط با نحوه تعمیرات مبل ارزان در خانه شیک پاسخ دهد. لطفا مشکلات مبلتان را برای ما در زیر این صفحه کامنت کنید

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۲ رای - مجموع امتیاز: ۳.۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعویض فوم مبل
نوشتهٔ بعدی
تعمیر نشیمن مبل

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋