⏱️ خواندن این مطلب ۱۰ دقیقه زمان میبرد

تعمیر نشیمن مبل در منزل چگونه:

مبل ها با توجه به انواع مدل هایی که دارند، از قسمت های مختلف و اصلی ساخته می شوند. بعد از کلاف مبل که نقش چهارچوب و اسکلت اصلی را برای مبل بازی می کند، از قسمت های دیگر مبل می توانیم به پشتی ها و نشیمن مبل اشاره کنیم که باید با فوم های خوب و مقاوم و استاندارد، پر شوند. در حقیقت اگر نشیمن و پشتی وجود نداشته باشد، چیزی که ساخته می شود با تخت های چوبی هیچ تفاوتی ندارد.

 

 

 

 

تعمیر نشیمن مبل در منزل

مراحل تعمیر نشیمن مبل چگونه است؟

زمانی که قسمت نشیمن مبل شما، دچار فرورفتگی شده باشد و حالت ارتجاعی خود را بعد از نشستن از دست بدهد، پس می توانید به این نتیجه برسید که شما احتیاج به تعمیر نشیمن مبل خواهید داشت.
این پروسه، می تواند جایگزین خوبی برای تعویض کل مبلمان شما باشد. مخصوصا در شرایط الان که خرید مبلمان جدید، احتیاج به هزینه های بالایی دارد..

برای تعمیر نشیمن مبل، هم باید رویه مبل عوض شود و هم فوم و اسفنج های نشیمن تعویض گردد. البته در بعضی از انواع مبل ها مثل مبلمان کلاسیک و یا استیل، فنر هم در داخل تشک نشیمن استفاده می شود که در صورت بروز مشکل، معمولا باید فنرها هم در این نوع مبلمان ها، عوض شوند.

برای انجام تعمیر فوم مبل، قسمت نشیمن را کاملا از جای خود بیرون آورده و با جایگزینی فوم های برش خورده و یا فوم هایی که در ابعاد استاندارد در بازار وجود دارند، و چسباندن آنها با چسب های مخصوص، کار اصلی تعمیر نشیمن مبل در منزل به انجام خواهد رسید. بعد از آن هم نوبت به رویه کوبی و نصب پارچه جدید مبل بر تمامی قسمت های مبل است.

شاید در ظاهر و با شنیدن، این کار آسان به نظر برسد اما بسیار کار دقیق و ظریفی است. تک تک این مراحلی که گفتیم علاوه بر نیاز به تجهیزات مختلف، تبحر خاصی هم می خواهد.
بهتر است این نوع تعمیرات را به کارگاه بسپارید. هم زودتر و هم بهتر به نتیجه ایی که می خواهید، می رسید.

در انتخاب کارگاه و مجموعه مورد نظر هم نهایت دقت را داشته باشید و قبل از هرگونه قرارداد بهتر است نمونه کارهای قبلی آنها را مشاهده بفرمایید و از چند و چون انجام این فرایند، از متصدیان این امر، سؤال بپرسید و رفع ابهام کنید.

هزینه تعمیر نشیمن مبل چقدر است؟

میزان هزینه ایی که برای هر نوع تعمیرات مبل، لازم است ارتباط نزدیکی با میزان مشکلات و آسیب و خرابی مبل ما دارد. هر چه مبل، دچار خرابی بیشتری باشد و کار و زمان بیشتری را برای تعمیر بطلبد، هزینه آن هم بیشتر خواهد شد.

هزینه تعمیر نشیمن مبل یا هر قسمت دیگر مبل هم به همین ترتیب است. اگر استادکار متوجه بشود که علاوه بر تعویض فوم و اسفنج، نیاز به تعمیرات قسمت های دیگر را هم تشخیص بدهد، این هزینه های جانبی هم به اصل تعمیرات، اضافه خواهد شد.

تعویض فوم مبل بستگی به نوع فومی که می خواهید جایگزین شود، هم دارد. معمولا فوم های سرد بهترین نوع فوم کاربردی در نشیمن مبل هستند و البته به دلیل کیفیت بهتر و حفظ ارتجاعی خود در طولانی مدت، قیمت بالاتری نیز نسبت به بقیه فوم های معمول در بازار، دارد.

انتخاب فوم سرد هم به مراتب، هزینه بیشتری را در هنگام تعمیر، وارد خواهد کرد.

 

تعمیر نشیمن مبل در خانه

بهترین تعمیرکار برای تعمیر نشیمنگاه مبل کیست؟

با توجه به حجم استفاده بالا از مبلمان مخصوصا در محیط های شهری، واضح است که حجم سفارش های مرتبط با تعمیرات مبل هم بالا خواهد رفت و تعداد کارگاه ها و افرادی که به این حرفه مشغول می شوند هم بیشتر خواهد شد.

اما چیزی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، این است که هدف ما از تعمیرات مبل، مثلا تعمیر نشیمن مبل چیست؟ در جواب اکثر افراد به مسئله حفظ مبل خود و از رده خارج نکردن مبل؛ اشاره می کنند. جوابی منطقی که با توجه به قیمت خرید یک دست مبل جدید که در نمایشگاه های مبل می بینیم، واقعا درست به نظرمی آید.

البته در بعضی از موارد هم ممکن است مبلی که در حال استفاده از آن هستید، مدت زمان طولانی نباشد که در حال استفاده از آن هستید و فقط به دلیل جا به جایی غیر اصولی و یا یک اتفاق، دچار مشکل شده باشد. در این صورت تعمیر مبل حرف اول را می زند.

پس هدف اصلی از تعمیر مبلمان و تعمیر نشیمن مبل، درست شدن مبل مثل روز اول می باشد. در این میان کارگاه های زیادی هستند که به این کار مشغول اند، چیزی که مهم است تجربه کاری آنهاست. شما می توانید قبل از اینکه مبل خود را برای تعمیر، تحویل کارگاهی دهید حتما نمونه کارهای آنها را بررسی کنید، و سؤالات کافی را در مورد چگونگی انجام کار، بپرسید.

کارشناس مجموعه خانه شیک با اولین تماس شما در اسرع وقت به محل موردنظر اعزام شده و به بررسی مشکل شما خواهد پرداخت و شما را با جزئیات کار آشنا خواهد کرد. اگر تعمیر نشیمن مبل، هدف اصلی تعمیر باشد و انجام این کار در خانه ممکن باشد؛ حتما این عملیات در خانه و در حضور خود شما صورت خواهد گرفت. اما در صورت ضرورت انتقال به کارگاه، این جا به جایی توسط خود مجموعه به صورت رایگان اتفاق خواهد افتاد و شما نگرانی بابت پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نخواهید داشت.

تعمیر نشیمن مبل استیل:

مبل ها در طرح ها و با عناوین مختلفی تولید می شوند. یکی از انواع مبلمانی که با از نظر قیمت گرانتر از بقیه انواع مبل ها و از نظر طراحی و نوع مدل هم دارای ظرافت و پیچیدگی های زیادی نسبت به بقیه هستند، مبلمان استیل یا همان سلطنتی می باشد.
مبلمان استیل هم ارتفاع بیشتری نسبت به بقیه مبل ها دارند؛ هم استفاده از قسمت های چوبی در آنها زیادتر است، هم دارای تاج منبت کاری شده هستند و وزن بالاتری هم دارند و سنگین ترند.

یکی از مهمترین قسمت های مبل استیل که جنبه کاربردی آن بیشتر از جنبه ظاهری و زیبایی بصری از اهمیت بیشتری برخوردار است، قسمت نشیمن مبل و نوع فوم به کار رفته در آنها است. فوم مبل باید خاصیت ارتجاعی خوبی داشته باشد و خیلی زود حالت دفرمه نشود. معمولا استفاده از فنر هم در این نوع از مبلمان ها کاربرد دارد. برای اطمینان بیشتر قبل از خرید حتما از فروشنده ضمانت فوم را بخواهید.

اگر احیانا به هر دلیلی بعد از مدتی، نیاز به تعمیر نشیمن مبل استیل خود پیدا کردید؛ بهتر است از کسی که تعمیر مبل تان را انجام می دهد، بخواهید از فوم سرد شرکتی استفاده کند. خانه شیک در انتخاب نوع فوم شما را در جریان قرار خواهد داد و در نهایت این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت.

بعد از تعویض فوم مبل، نوبت به انتخاب پارچه رومبلی است که در انتخاب نوع پارچه، جنس و طرح آن هم می توانید از کارشناسان مجموعه خانه شیک، کمک بگیرید.

تعمیر نشیمن مبل راحتی:

مبلمان راحتی، جزو پرطرفدارترین مبل های خانگی می باشند که به دلیل راحتی، سبکی و وزن کم، و قیمت مناسب تر نسبت به بقیه مدل ها، مورد استقبال اکثر خانواده ها قرار می گیرد.
سراسر مبلمان راحتی را پارچه می پوشاند البته بجز پایه ها. و به همین دلیل استفاده از چوب در مبلمان راحتی کم است. نشیمن مبل راحتی باید به معنای واقعی راحت باشد و با استفاده مکرر، شکل خود را از دست ندهد. در اینصورت واقعا چیزی از مبل راحتی باقی نمی ماند که به آن همچنان اسم مبل بدهیم!

تعمیرنشیمن مبل راحتی هم با تعمیر مبل استیل تفاوتی ندارد و حتی نوع فومی که بهتر است در این نوع مبل استفاده شود هم همان فوم سرد می تواند باشد که بهترین انتخاب است.
به طور کلی برای هر نوع تعمیرات، در ارتباط با هر نوع مبلی که دارید می توانید با مجموعه ما، مجموعه خانه شیک ارتباط برقرار کرده و از سال ها تجربه استادکاران ما بهره مند شوید.

خدمات مجموعه خانه شیک در سراسر تهران و کرج قابل ارائه بوده و شما با خیالی آسوده می توانید از خدمات حمل و نقل رایگان این شرکت هم به راحتی بهره مند شوید.
رضایت مندی شما و تحویل مبل شما به شکل سالم و زیباتر از قبل، مهمترین دغدغه مجموعه خانه شیک، می باشد.

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۸ رای - مجموع امتیاز: ۳.۱ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل ارزان
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل در سعادت آباد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋