تعمیر شکستگی تاج مبل

تعمیر شکستگی تاج مبل + هزینه و راهکار مناسب

⏱️ خواندن این مطلب ۵ دقیقه زمان میبرد

تعمیر شکستگی تاج مبل:

هر قسمتی از مبلمان خانه ما ممکن است به دلیل استفاده غلط، جا به جایی های غیر اصولی و تعداد بالای اسباب کشی ها، دچار آسیب و احتیاج به ترمیم شکستگی مبل، پیدا کنند. تعمیر پایه مبل و تعمیر شکستگی تاج مبل، می تواند از این دست ترمیم ها باشد.
تاج مبل از قسمت های اصلی در مبل های کلاسیک یا سلطنتی و استیل به حساب می آیند که قسمت اعظم زیبایی مبل، بستگی به همین قسمت دارد. به دلیل اینکه این نوع از مبلمان ها ، تاج هایی از جنس چوب و با کنده کاری ها و منبت کاری های ظریف؛ دارند، ممکن است براحتی در اثر ضربه یا جا به جایی دچار شکستگی و یا پریدگی شوند.

مجموعه خانه شیک، سابقه خوبی در امر تعمیر شکستگی تاج مبل داشته و توانسته رضایت مشتریان خود را در این بخش هم جلب نماید.
شاید در نگاه اول، با دیدن یک پریدگی و یا شکستگی در قسمت تاج؛ تصور کنید که خودتان هم به راحتی می توانید این بخش را تعمیر کنید و احتیاجی به یک متخصص نیست. اگر آموزش دیده هستید و ابزار کار را هم در اختیار داشته باشید، احتمالا حق با شما خواهد بود. اما اگر غیر حرفه ایی هستید و تصور می کنید همه چیز را با چسب و کمی فشار می توان درست کرد، سخت در اشتباهید!
حتی فشاری جزئی و زیادتر هم می تواند مقادیر شکستگی مبل شما را بیشتر و شرایط را بدتر کند! پس احتیاط و دقت را فراموش نکنید.

تعمیر تاج مبل

تعمیر تاج مبل:

اگر می خواهید بدانید نحوه تعمیر شکستگی تاج مبل چگونه است، با ما همراه باشید.

اگر مبل شما از نوع سلطنتی باشد و تاج مبل از جنس چوب و به طور کلی شکسته شده باشد، لازم است کل کار را به کارگاه و استادکار این قسمت سپرده تا با ساخت مجدد تاج و منبت کاری نو و جدید، و اتصال به مبل، دوباره آن را به حالت اول برگرداند.

البته به دلیل اینکه جنس بعضی از مبل ها از نوع رزین و فایبرگلاس می باشد، تاج این دسته از مبل ها را می توان براحتی جدا کرد و از تاج های آماده ایی که به همین منظور تولید می شوند، خریداری کرده و به بوسیله پیچ، مجددا به مبل متصل کنیم.

در نظر داشته باشید که اگر آسیب وارد شده به مبل شما از نوع فقط خراشیدگی و پریدگی رنگ است و خود چوب سالم مانده است؛ با هزینه کمی می توان آسیب را درست کرد اما اگر چوب هم صدمه دیده؛ حتما به کارگاه های تعمیرات مبل؛ این کار را بسپارید. زیرا علاوه بر اینکه باید چوب را تعویض کنند، مراحلی همچون منبت کاری و صیقلی کردن و رنگ آمیزی هم وجود دارد که به طور حتم همه افراد از پس این کارها، بر نمی آیند.

نکته مهمی که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که؛ معمولا برای مبلمان استیل و کلاسیک که هزینه و قیمت خریدشان بالا است و در نتیجه به راحتی نمی توان دوباره آنها را خریداری کرد؛ در صورت هر نوع شکستگی حتی در تاج آنها؛ بهترین و مقرون به صرفه ترین  تصمیم، همین تعمیر شکستگی تاج مبل می باشد.

هزینه تعمیر تاج مبل

هزینه تعمیر تاج مبل:

مواردی که بر میزان هزینه تعمیر شکستگی تاج مبل؛ بیشترین تاثیر گذاری را دارند؛ شامل موارد زیر می شود:

  • نوع مبل و نوع تاج به کار رفته در آن، از مهمترین موارد می باشد. اینکه تاج به کار رفته در مبل از چوب ساخته شده و یا مواد فایبرگلاسی، نوع طراحی خرده کاری های زیادی که ممکن است یک تاج در مقابل تاج ساده مبلی دیگر، قیمت ترمیم این دو را با هم متفاوت کند.
  • مواد و متریال به کار رفته در تعمیر شکستگی تاج مبل؛ هم از عوامل اثرگذار بر قیمت تعمیرات می باشد.
  • عمق و میزان خسارت وارد شده به تاج هم در کم یا زیاد شدن هزینه تعمیر، مؤثر است. هر چه این آسیب بیشتر باشد در نتیجه میزان ساعات کاری که استادکار باید در نظر بگیرد؛ بیشتر خواهد شد و این اثر مستقیم بر میزان دستمزد استادکار خواهد گذاشت.
  • علاوه بر ساخت مجدد و یا تعمیر تاج؛ به طور حتم اضافه کاری هایی همچون رنگ آمیزی و منبت و …. هم بر هزینه تاثیر گذاشته و هر چقدر این خرده کاری ها ، وسعت و مقدار بیشتری داشته باشد؛ هزینه بالاتر خواهد رفت.

اگر نتوانستید،کار را به ما بسپارید:

مجموعه خانه شیک با بهترین و ماهرترین متخصصان تعمیرات مبلی که در اختیار دارد؛ می تواند با کیفیتی مثل روز اول، مشکل تاج مبل شما را حل کند. آنهم در سریعترین زمان ممکن و با حمل و نقل رایگان.
تعمیر شکستگی تاج مبل خود را به دست افراد ماهر بسپارید تا متحمل هزینه های دوباره نشوید.

 

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۵ رای - مجموع امتیاز: ۳.۲ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات شکستگی مبل
نوشتهٔ بعدی
تعمیر پایه مبل شکسته

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋