⏱️ خواندن این مطلب ۶ دقیقه زمان میبرد

شاید تعویض مبل موجب شود که فضای خانه یا محل کار شما تغییر کند و زیباتر به نظر برسد، اما برای این کار باید هزینه زیادی پرداخت نمایید. اگر مبلمان کنونی تان دچار فرسودگی شده، رنگ قسمت هایی از آن پریده یا پایه یکی از مبل ها شل شده است، می توان کاری کرد که از روز اول هم بهتر به نظر برسد و موجب زیبایی دکوراسیون محل کار یا زندگی شما گردد.

تعمیر مبل فردیس یک ایده جذاب برای صرفه جویی در هزینه ها و استفاده دوباره از مبلمان قدیمی است. در شرکت تعمیر مبلمان خانه شیک، خدماتی چون تعویض پارچه مبل، رنگ آمیزی، رویه کوبی، تعویض اسفنج، رفع ایرادات فنرکشی و بسیاری از خدمات دیگر به بهترین شکل و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. برای مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات مبل فردیس کرج می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تعمیر مبل فردیس

تعمیر مبل فردیس کرج

یکی از راه حل های خلاقانه برای حفظ و نگهداری مبلمان قدیمی که دارای چوب مرغوب و طرح زیبا هستند، تعمیرات مبل فردیس کرج است. این مبل ها ارزش معنوی زیادی دارند و نباید به همین راحتی از آن ها چشم پوشی کرد و دور انداخت.

شرکت خانه شیک می تواند مبل های قدیمی شما را به گونه ای تعمیر کند که بتوانید از آن ها برای سالیان سال استفاده کنید و از دیدن و نشستن بر روی شان لذت ببرید. تعمیرات مبلمان فردیس، بازسازی و تعمیر مبلمان را طبق سلیقه و نظر شما انجام خواهد داد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست خود را از طریق سایت خانه شیک ثبت کنید یا با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید. ما تیم کارشناسی خود را به محل زندگی یا کار شما اعزام می کنیم تا مبلمان را بررسی کنند و مشاوره های لازم را در مورد تعمیر و هزینه آن ارائه نمایند.

رویه کوبی مبل فردیس

تعمیرات انواع مبلمان در فردیس

تعمیرات مبل فردیس کرج برای انواع مبلمان به صورت متفاوت انجام می شود، زیرا ساختار هر کدام از آن ها با یکدیگر فرق می کند. در مورد مبل راحتی، آنچه که بیشتر جلب توجه می نماید، فرسودگی پارچه و تورفتگی اسفنج مبل است.

اما مبل استیل علاوه بر تعویض پارچه و اسفنج ممکن است نیاز به رنگ آمیزی، رفع ترک خوردگی یا شکستگی پایه مبل نیز داشته باشد. مبل کلاسیک هم که ترکیبی از دو مبل راحتی و استیل است و شاید با ایرادات دیگری مواجه شود.

بنابراین مشاهده می کنید که هر کدام از انواع مبل با گذشت زمان با اشکالات خاص خود مواجه می شوند. بنابراین تعمیر هر کدام از آن ها نیاز به تخصص و مهارت ویژه ای دارد. برای تعمیر مبل در کرج با خانه شیک تماس بگیرید.

تعمیر مبلمان فردیس

رویه کوبی مبل در فردیس کرج

با شنیدن اسم رویه کوبی شاید با خود فکر کنید که این کار فقط شامل تعویض پارچه مبل می شود، اما اینگونه نیست. رویه کوبی مبل فردیس کرج شامل برداشتن پارچه کنونی، در آوردن اسفنج، بررسی فنرکشی و اطمینان از عملکرد صحیح آن ها، بررسی قسمت های داخلی کلاف، در صورت نیاز تعویض اسفنج، نصب پارچه جدید و نوار کشی حاشیه آن است.

افرادی که سابقه طولانی در مبل سازی و تعمیرات مبل فردیس کرج دارند به خوبی می توانند از عهده رویه کوبی مبل بر بیایند، در غیر اینصورت نتیجه کار مطلوب مشتری نخواهد بود. اگر ساکن فردیس کرج و شهرک های ناز، داروگر، طالقانی و دهکده هستید و برای تعمیر مبلمان فردیس به دنبال شرکت معتبر با خدمات باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه می گردید با خانه شیک تماس بگیرید.

نحوه برآورد قیمت تعمیر مبل در فردیس

تعمیرکاران مبلمان برای تعمیر هر یک از قسمت های آن نرخ هایی را مشخص نموده اند. اما نرخ مصوبی برای قیمت تعمیر مبل فردیس وجود ندارد و هر کدام از تعمیرکاران نرخ های خاص خود می دهند. قیمت تعمیرات مبل فردیس کرج برای مشتری اهمیت زیادی دارد ولی باید توجه کنید که تنها قیمت مهم نیست و اولویت با کیفیت کار است.

خانه شیک خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. اگر سوالی در زمینه تعمیرات مبل در فردیس دارید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

تعمیرات مبلمان فردیس

ویژگی مبل خانه شیک در تعمیر مبل فردیس کرج

خانه شیک ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبل فردیس کرج افتخار دارد که در طی این سال ها توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را بدست آورد. از ویژگی های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعهد و صداقت در انجام کار
  • بهره مندی از تعمیرکاران ماهر و باتجربه
  • بکارگیری دستگاه های مدرن و پیشرفته برای تعمیر مبل
  • استفاده از مواد و وسایل درجه یک در تعمیر مبل
  • تحویل به موقع سفارش
  • هزینه خدمات منصفانه
  • حمل و نقل رایگان
  • مشاوره رایگان 
هدف شرکت خانه شیک در منطقه فردیس کرج چیست؟

ما در خانه شیک فقط به فکر کسب درآمد نیستیم بلکه تلاش می کنیم تا تعمیرات مبل فردیس کرج را به بهترین شکل انجام دهیم و بتوانیم رضایت خاطر مشتریان را بدست آوریم.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم اقای معمار زاده از المپیک بودند که تغییر طرح استقبال (Istikbal) به طرح چستر داشتند برای اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا را کلیک کنید

خانه شیک همیشه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما استقبال می کند تا خدمات خود را مطابق با آنچه سلیقه و نظر مشتری است ارائه دهد. ما در شرکت خانه شیک به دنبال دوستان جدید می گردیم تا بتوانیم با خدمات منحصر بفرد خود، زیبایی و دوام را برای مبلمان آن ها به ارمغان بیاوریم.

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل تهرانپارس
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل شهرک غرب

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋