⏱️ خواندن این مطلب ۶ دقیقه زمان میبرد

اگر ساکن عظیمیه کرج هستید و مبلمان تان دچار فرسودگی یا آسیب دیدگی شده و نمی دانید چگونه برای تعمیر آن اقدام کنید، ما در این مقاله نحوه تعمیرات مبل عظیمیه کرج را برای شما شرح خواهیم داد.

بسیاری از افراد فکر می کنند اگر مبل شان دچار اشکال یا ایرادی شد دیگر قابل تعمیر نیست و باید به فکر مبل جدید باشند یا تصور می کنند اگر مبل تعمیر گردد دیگر مثل روز اولش نمی شود. در صورتی که اینطور فکر کردن کاملا اشتباه است.

در صورتی که مرکز تعمیرات مبلمان عظیمیه کرج کار خود را با بهترین کیفیت انجام دهد، نتیجه کار به گونه ای خواهد شد که از دیدنش شگفت زده می شوید. شرکت خانه شیک یکی از بزرگترین و باسابقه ترین مراکز تعمیر مبل در کرج آماده ارائه خدمات در سطح عالی به همشهریان عزیز می باشد.

برای مشاهده نظرات ویدئویی اینجا را کلیک کنید

 

 

تعمیر مبل در عظیمیه کرج به چه صورت است؟

اگر ساکن بلوار استقلال، بلوار آیت الله طالقانی، بلوار بعثت، بلوار بسیج (کاج) و دیگر خیابان های محله عظیمیه کرج هستید، به راحتی می توانید از خدمات تعمیرات مبل عظیمیه کرج بهره مند شوید. تنها کافی با شرکت خانه شیک تماس بگیرید و شرایط مبل فرسوده یا آسیب دیده خود را برای کارشناسان ما توضیح دهید.

همکاران ما با ثبت مشخصات و آدرس و تلفن شما در کوتاهترین زمان، ماشین مخصوص حمل مبل را به محل کار یا زندگی تان اعزام می کنند تا مبلمان را به مرکز تعمیرات مبل در منطقه عظیمیه انتقال دهند. استادکاران این شرکت، مبل را بررسی کرده و ایرادات آن را به بهترین شکل برطرف می نمایند و در کوتاهترین زمان تحویل شما می دهند.

تعمیرات مبل عظیمیه کرج

تعمیرات انواع مبلمان در منطقه عظیمیه

یکی از ویژگی های شرکت خانه شیک برای تعمیرات مبل عظیمیه کرج این است که برای انواع مبلمان، از استاد کارانی که در تعمیر آن نوع مبل تخصص دارند بهره می برد. زیرا ساختار و نحوه تعمیر انواع مبل با یکدیگر متفاوت است و اگر فرد مبتدی این کار را انجام دهد، به طور حتم نتیجه کار ناامید کننده خواهد بود.

مبلمان راحتی نیاز به استحکام بیشتر دارد، بنابراین در هنگام تعمیر، فنر بندی آن بررسی شده و تقویت می گردد. همچنین اسفنج مبل راحتی به خاطر استفاده زیاد در طول روز در قسمت نشیمن گاه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در دراز مدت دچار فرورفتگی نشود.

 

از طرف دیگر برای مبل استیل ظرافت و زیبایی حرف اول را می زند و در صورتی که رنگ پریدگی در قسمت های مختلف چوبی آن وجود داشته باشد، باید به بهترین شکل ترمیم و بازسازی شود.

رویه کوبی مبل عظیمیه کرج

رویه کوبی مبل در عظیمیه کرج

یکی از کارهای ظریف و حساس در تعمیرات مبل عظیمیه کرج، رویه کوبی مبل است. استاد رویه کوبی مبل عظیمیه کرج با برداشتن پارچه مبل و خارج نمودن محتویات کلاف مبل، به بررسی قسمت های مختلف آن می پردازد و اگر ایرادی مشاهده شود، برطرف می گردد.

 

رویه کوبی مبل با قسمت هایی مانند پارچه، اسفنج، فنربندی، نوارکشی و … سروکار دارد. شرکت خانه شیک با بهره مندی از کادری با تجربه آماده است تا مبلمان شما را با استفاده از متریال درجه یک و به بهترین شکل رویه کوبی نماید. برای آگاهی از شرایط ویژه تعمیر مبلمان عظیمیه با ما تماس بگیرید.

تعمیر مبل عظیمیه

هزینه تعمیر مبل در عظیمیه کرج چگونه است؟

تعمیر مبل های آسیب دیده با یکدیگر متفاوت است و هزینه تعمیر مبل عظیمیه بستگی به میزان مواد اولیه مورد استفاده، میزان آسیب دیدگی و فرسودگی مبل و دستمزد استادکار دارد. هرچه تعمیر مبل پیچیده تر باشد، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر می گردد اما کارهایی مانند تعویض پارچه مبل، هزینه کمتری خواهد شد.

نکته ای که هنگام تعمیرات مبل عظیمیه کرج باید به آن توجه کنید، نتیجه کار است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین قبل از اینکه مبل خود را به دست تعمیرکار مبل بسپارید از کیفیت کار او مطمئن شوید.

 

شرکت خانه شیک، همیشه سعی کرده تا قیمت خدمات خود را به گونه ای ارائه کند که مشتری رضایت کامل داشته باشد. همچنین اولویت اول شرکت ما برای تعمیرات مبل عظیمیه کرج، کیفیت است. برای آگاهی از هزینه تعمیر مبل در عظیمیه با ما تماس بگیرید.

تعمیر مبلمان در عظیمیه کرج

خدمات ما در عظیمیه کرج چگونه است؟

شرکت خانه شیک، خدمات گوناگونی در زمینه تعمیرات مبل عظیمیه کرج ارائه می کند. این خدمات شامل تعویض پارچه مبل، رفع ترک خوردگی و شکستگی، رنگ آمیزی و لکه گیری، تعویض اسفنج و فوم مبل ، رفع ایرادات فنر بندی، رویه کوبی و بسیاری خدمات دیگر می شود.

این شرکت با استفاده از بروزترین تجهیزات تعمیر مبل و بهره مندی از کادری ماهر و با تجربه، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

ویژگی یک تعمیراتی مبل خوب چگونه است؟

از نظر ما شرکت خدمات تعمیرات مبل عظیمیه کرج باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • استفاده از متریال درجه یک
  • خدمات با کیفیت
  • قیمت منصفانه
  • مشاوره رایگان
  • متعهد و اخلاق مدار
  • برخورداری از تجهیزات مدرن
  • تعمیر مبل در کوتاهترین زمان
  • بهره مندی از استاد کاران حرفه ای و باتجربه
  • و بسیاری ویژگی های دیگر

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای رحیمی از لویزان بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

برای اطلاع از شرایط ویژه تعمیرات مبل عظیمیه کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید یا در زیر همین پست نظرات و سوالات خود را مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به شما پاسخ دهیم.💬👇

 

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۵ رای - مجموع امتیاز: ۳.۲ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل جنت آباد
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل تهرانسر

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋