⏱️ خواندن این مطلب ۶ دقیقه زمان میبرد

سبک زندگی امروز به گونه ای است که مبلمان بخش جدایی ناپذیر آن محسوب می شود و یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه است. می توان انواع مختلفی از مبلمان را در خانه های دوستان و آشنایان مشاهده کرد که هر کدام زیبایی خاصی به اتاق پذیرایی و نشیمن آن ها بخشیده است.

اما مبلمان نیز مانند دیگر لوازم منزل نیاز به نگهداری دارد و ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت یا یک اتفاق، بخش هایی از آن دچار فرسودگی یا ایراد شود. امروزه به خاطر اوضاع اقتصادی کشور، امکان تعویض مبلمان برای همگان فراهم نیست و بسیاری افراد توان خرید مبلمان نو را ندارند.

البته اگر بخواهیم واقع بینانه به مسئله نگاه کنیم، مبلمانی را که می شود با هزینه ای اندک، مثل روز اول درآورد، چه نیازی به تعویض دارد. خانه شیک یک راهکار مناسب برای تعمیرات مبل شهرک غرب و برطرف کردن ایرادات و اشکالات آن به شما ارائه می دهد

برای دیدن نظرات ویدئویی اینجا را کلیک کنید

 

 

 

تعمیر مبل شهرک غرب

فرقی نمی کند که از چه نوع مبلمانی در محل زندگی یا کار خود استفاده می کنید. اگر پارچه مبل راحتی دچار ساییدگی شده یا یکی از پایه های مبل استیل شکسته باشد، اصلا جای نگرانی نیست. با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه می توانید از تعمیرات مبلمان شهرک غرب خانه شیک استفاده نمایید و آنها را مثل روز اول نو کنید.

مهم ترین نکته ای که در انتخاب مرکز تعمیرات مبل شمال غرب تهران باید مد نظر قرار دهید، نیروی ماهر و استفاده از تجهیزات پیشرفته و بکارگیری متریال درجه یک است. با استفاده از خدمات تعمیرات مبل شهرک غرب خانه شیک، عمر مبل افزایش پیدا می کند و دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شما با هزینه ای اندک، زیباتر و منظم تر از گذشته خواهد شد.

تعمیر مبل شهرک غرب

تعمیرات انواع مبلمان در شهرک غرب

همانطور که می دانید مبلمان به سه دسته اصلی مبل استیل، راحتی و کلاسیک یا نیمه استیل تقسیم بندی می شوند. ویژگی مهم مبل استیل ظرافت و زیبایی آن است. در طرف مقابل مبل راحتی ظرافت زیادی ندارد اما نسبت به مبل استیل از پایداری و استحکام بیشتری برخوردار می باشد.

و اما مبل کلاسیک مبلی است که هم ظرافت مبل استیل را در خود دارد و هم از خصوصیت راحت بودن مبل راحتی برخوردار است. باید از انواع مبلمان به خوبی نگهداری شود و در صورتی که هر کدام از آنها ایرادی پیدا کرد یا نیاز به تعویض روکش داشت برای رفع مشکل آن اقدام گردد.

خانه شیک با داشتن کادری مجرب آماده خدمت رسانی برای خدمات تعمیرات مبل شهرک غرب است. اگر ساکن اطراف میدان صنعت یا یکی از خیابان های ایران زمین، فرحزادی، زرافشان، گلستان، فلامک، بلوار خوردین، پاک نژاد و … هستید برای مشاوره رایگان جهت تعمیر مبل شهرک غرب با ما تماس بگیرید.

رویه کوبی مبل شهرک غرب

رویه کوبی مبل در شهرک غرب

وقتی چندین سال از مبلمان استفاده شود، ممکن است تو رفتگی پیدا کند که نشان دهنده خراب شدن اسفنج یا بروز اشکال در فنربندی آن می باشد. برای رفع این ایرادات و تعمیرات مبل شهرک غرب، باید روکش مبل برداشته شود و محتویات داخل کلاف آن بررسی گردد.

اگر اسفنج مستهلک شده باشد با یک اسفنج جدید جایگزین می شود و اگر فنر از جا درآمده باشد، در جای خود ثابت می گردد. سپس محتویات داخل کلاف در جای خود قرار می گیرد و مبل با پارچه مبلی روکش می شود. به این کار رویه کوبی می گویند.

در صورتی که مبل شما با چنین مشکلی روبروست با خانه شیک، مرکز رویه کوبی مبل شهرک غرب تماس بگیرید تا در اسرع وقت بهترین تعمیرات مبل منطقه ۲ برای شما انجام شود.

تعمیرات مبلمان شهرک غرب

قیمت تعمیر مبل در شهرک غرب چگونه است؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت تعمیرات مبل شهرک غرب موثر هستند. بسته به این که مبل چه مقدار آسیب دیده و چه لوازم و متریالی برای تعمیر آن مورد نیاز است، قیمت تعمیر مبل شهرک غرب می تواند متغیر باشد.

اگر مبل فقط نیاز به تعویض پارچه داشته باشد هزینه تعمیر آن به غیر از قیمت پارچه، دستمزد تعویض و نصب پارچه جدید است. اما اگر اشکالات دیگری در مبل مشاهده گردد، هزینه آن بالاتر می رود. برای آگاهی از لیست قیمت تعمیرات مبل شهرک غرب با کارشناسان ما در خانه شیک تماس بگیرید.(۰۹۱۰۲۰۰۶۷۵۳)

تعمیر مبلمان شهرک غرب

ویژگی های خوب تعمیراتی مبل در منطقه شهرک غرب در چیست؟

مراکز زیادی در تهران در زمینه تعمیرات مبل شهرک غرب فعالیت می کنند اما برای اینکه خیالتان بابت تعمیر آن راحت باشد، لازم است تا شرکت تعمیرکار مبل دارای یک سری ویژگی ها باشد. این ویژگی ها عبارتست از:

  • صداقت در گفتار و عمل
  • برخورداری از نیروی ماهر
  • استفاده از لوازم مرغوب
  • داشتن تجهیزات پیشرفته
  • دریافت هزینه تعمیر منصفانه و معقول
  • ارائه سرویس حمل و نقل رایگان برای انتقال مبل
  • انجام تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن

این موارد تنها بخشی از ویژگی های شرکت تعمیرکار مبل خوب است. خانه شیک افتخار دارد که با سالها تجربه در زمینه تعمیر مبلمان شهرک غرب و بهره مندی از نیروی کار حرفه ای و باتجربه توانسته رضایت مشتریان را در طی این سال ها بدست آورد. از شما دعوت می کنیم تا برای آگاهی از شرایط ویژه تعمیرات مبل شهرک غرب با ما تماس بگیرید.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای مصلحتی از جمهوری بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

همچنین می توانید سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را در ذیل این مقاله و در بخش نظرات مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان همکاران ما به شما پاسخ دهند.💬👇

 

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۲ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل فردیس
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل جنت آباد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋