⏱️ خواندن این مطلب ۵ دقیقه زمان میبرد

تعمیرات مبل شهران، به تهرانی‌هایی که ساکن محله‌های شهران جنوبی و شهران شمالی در شمال غربی تهران هستند، کمک می‌کند تا در مورد بازسازی مبلمان خود، تصمیم بگیرند!
با نزدیک شدن به سال جدید خورشیدی و موعد نوروز و خانه تکانی، شاید بتوان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان با سلیقه تهرانی، تعمیر مبلمان ، تجدید و تعویض رویه و تغییر رنگ و لعاب مبلمان و کاناپه منزل را جهت نو شدن فضای خانه در آستانه بهار، در نظر گرفت.

برای دیدن نظرات ویدئویی اینجا را کلیک کنید

 

 

 

تعمیرات مبل شهران در آستانه سال جدید، رنگ و نمای تازه‌ای به خانه شما می‌بخشد.

در طول یک سال، با توجه به میزان بالای استفاده از مبلمان، به ویژه مبلمان راحتی و سرویس دم دستی، هزاران اتفاق و ایراد ممکن است برای بخش‌های مختلف مبل و صندلی، رخ دهد.
از زخمی شدن رنگ چوب و اسکلت مبل تا شکستن دسته و پایه، پارگی رویه، کنده شدن رویه مبل، خراب شدن فنرهای مبل، آلودگی و یا تغییر رنگ رویه در اثر استفاده زیاد و فرسودگی و یا ریختن مواد مختلف بر روی مبل، انواع اتفاقاتی است که این وسیله پر کاربرد، در طول یک سال متحمل می‌شود.

مبلمان، از بزرگترین اسباب منزل به حساب می‌آید که نه تنها بسیار کاربردی و در معرض عوامل آسیب‌رسان می‌باشد بلکه در نظر اول، جلوه‌گرترین بخش دکوراسیون منزل را شامل می‌شود.
به همین دلیل شاید بیش از هر وسیله دیگری نیاز باشد که برای تعمیر و نگهداری مبلمان منزل، هزینه صرف شود.

تعمیر مبل شهران

تعمیرات مبل شهران با امکان مشاوره رایگان

هزینه تعمیرات مبل شهران و حومه، با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود اما برآیند آنچه به عنوان هزینه تعمیرات مبل شهران، پرداخت می‌گردد، مبلغی مناسب و مقرون به صرفه است.
البته برای آنکه از صرف مبالغ زیاد و هدر رفت زمان، جلوگیری شود، بهتر است پیش از آنکه به خدمات تعمیرات مبل شهران، رجوع کنید، ابتدا با کارشناسان فنی و با سابقه خانه شیک در واحد تعمیرات مبل شهران، مشورت نمایید تا با توجه به آنچه در نظر دارید و نوع مبلمان و مشکلی که برای مبل شما پیش آمده، بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکارها را به شما پیشنهاد دهند.

تعمیر مبل شهران

سایر خدمات رایگان تعمیرات مبل شهران

چه برای رویه کوبی مبل و چه هر نوع بهره‌مندی از خدمات تعمیرات مبل شهران، مشمول خدمات رایگان تعمیر مبل شهران اعم از حمل و نقل رایگان، خواهید بود.
به جرات می‌توان اذعان داشت که کاناپه و مبلمان راحتی به خصوص آن‌هایی که دارای اسکلت و نمای چوبی هستند، بیشتر در معرض آسیب بوده و یکی از عمده‌ترین صدمات به این اثاثیه، ریختن یا کنده شدن رنگ اسکلت مبل و یا ترک برداشتن بخش‌های چوبی آن، در اثر ضربه، خراش و یا مواد شیمیایی مختلف است.

انجام بتونه، رفع و ترمیم ریختگی‌های رنگ مبل، برای آنکه درست هماهنگ با رنگ اولیه و باقی بخش‌های مبلمان باشد، نیازمند مهارت است.
این مهارت هم تکنیک‌های رنگ‌رزی مبلمان، سمباده، شناخت رنگ و بتونه را شامل می‌شود و هم نیاز به آشنایی با انواع چوب و متریال ساخت مبلمان دارد.

رویه کوبی مبل شهران

تعمیرات مبل در شهران برای چه مناطقی میباشد؟

تعمیرات مبلمان شهران، برای تمام ساکنین اطراف پارک جنگلی کوهسار، شهرک نفت تهران، خیابان نیروگاه، خیابان الوند، جنت آباد شمالی، حومه فرهنگسرای معرفت شهران، انتهای بزرگراه آبشناسان، مجتمع مسکونی پزشکان شهران، خیابان باغ پردیس، خیابان هاشمی زاده، باغ فدک و تمام محله‌های دیگر در منطقه شهران تهران، علاوه بر رویه کوبی و تعمیر مبلمان، در اسرع وقت و تنها با یک تماس ساده، آماده است تا با مراجعه به درب منزل مشتریان، مبلمان را تحویل گرفته و رایگان به مرکز تعمیرات مبل شهران، حمل نموده و کارهای تعمیر و اصلاح رنگ مبلمان و کاناپه را با هزینه مقرون به صرفه انجام داده و پس از هماهنگی با مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل دهد.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای روح الله‌ای از مرزداران بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

همچنین می توانید سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود را در ذیل این مقاله و در بخش نظرات مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان همکاران ما به شما پاسخ دهند.💬👇

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل صادقیه
نوشتهٔ بعدی
چیدمان مبل در خانه (برسی کامل)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋