⏱️ خواندن این مطلب ۷ دقیقه زمان میبرد

یکی از راه های مقرون به صرفه و راحت برای تغییر دکوراسیون و نو کردن مبلمان قدیمی، تعمیرات مبل جنت آباد است. با توجه به این که با هزینه ای اندک می توان در رنگ و طرح روکش مبل تغییر ایجاد کرد و نواقص آن را برطرف نمود، دلیلی برای پرداخت هزینه سرسام آور خرید مبل جدید وجود ندارد.

امروزه شرکت های خدمات تعمیر مبل جنت آباد می توانند به صورت حرفه ای مبلمان فرسوده شما را مانند روز اول درست کنند. خانه شیک یکی از با سابقه ترین و معتبرترین شرکت های خدمات تعمیر مبلمان با داشتن کادری حرفه ای و با تجربه آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز جهت تعویض پارچه مبل، رویه کوبی، رنگ آمیزی، تعمیر شکستگی مبل و … می باشد.

برای دیدن نظرات ویدئویی اینجا را کلیک کنید

 

 

تعمیر مبل جنت آباد

یکی از کارهایی که می تواند تاثیر مثبت بر روحیه ساکنان خانه بگذارد، تغییر دکوراسیون داخلی است که موجب می شود فضای خانه گرم تر و شاداب تر از گذشته به نظر برسد. اقداماتی چون تغییر نورپردازی، تعویض کفپوش، رنگ آمیزی دیوارها یا نصب کاغذ دیواری همگی نقش موثری در تغییر دکوراسیون داخلی خانه دارند.

اما هیچکدام از آن ها یه اندازه تغییر مبلمان به چشم نمی آیند. بنابراین اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارید و نمی خواهید متحمل هزینه سنگین شوید، بهترین راه بهره مندی از خدمات خانه شیک جهت تعمیرات مبل و تعویض روکش آن است.

تعمیر مبل جنت آباد

رویه کوبی مبل در جنت آباد

افرادی که با رویه کوبی مبل آشنا نیستند این تصور را دارند که تعویض روکش مبل همان رویه کوبی است، در صورتی که اینگونه نیست. رویه کوبی تعمیراتی شامل اقداماتی چون بررسی، تعمیر و تعویض فنر کشی، اسفنج، روکش و … می باشد و توسط فردی که در این زمینه تبحر دارد، انجام می شود.

خانه شیک، رویه کوبی مبل جنت آباد را به بهترین شکل انجام می دهد و کیفیت آن را تضمین می کند.

رویه کوبی مبل جنت آباد

تعمیرات مبل در جنت آباد جنوبی

مبلمان به دلیل ابعاد بزرگی که دارد به نوعی نقطه کانونی خانه محسوب می شود و هر گونه تغییر در آن فضای خانه را دچار تحول می کند. از طرف دیگر مبلمان وسیله ای که به طور مداوم از آن استفاده می گردد، مخصوصا اگر از نوع راحتی باشد. بنابراین نگهداری و تعمیر مبلمان بسیار مهم است.

 

اگر ساکن جنت آباد جنوبی هستید و مبل شما دچار فرسودگی یا آسیب شده است، خانه شیک می تواند این مشکل را حل کند. این شرکت، خدمات تعمیرات مبل در غرب تهران و تعمیرات مبل منطقه ۵ را با سرویس رایگان حمل و نقل انجام می دهد.

تعمیر مبل جنت آباد شمالی

تعمیرات مبل در جنت آباد شمالی

اگر پارچه مبل دچار فرسودگی یا پارگی شده باشد و روی دسته های مبل جای خراشیدگی مشاهده می شود، اصلا جای نگرانی نیست. چاره آن تعویض روکش مبلمان و لکه گیری و ترمیم رنگ چوب مبل است. در صورتی که کلاف مبل سالم باشد، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه می توانید تعمیرات مبل جنت آباد را انجام دهید.

اگر که ساکن این منطقه هستید کافی است تا با کارشناسان ما در شرکت خانه شیک تماس بگیرید تا به صورت رایگان برای تعمیر مبلمان جنت آباد به شما مشاوره دهند.

تعمیرات مبل در جنت آباد مرکزی

مبل های با ارزش قدیمی که فقط روکش آن ها فرسوده شده و رنگ آن ها آسیب دیده به راحتی قابل تعمیر هستند. خدمات مبل جنت آباد راه حل هایی خلاقانه برای بازسازی مبل های قدیمی ارائه می دهد.

خانه شیک با داشتن تجهیزات پیشرفته تعمیر مبل و بهره مندی از استادکاران ماهر، مبلمان آسیب دیده را به سبک متفاوت و مطابق با سلیقه شما نوسازی می کند. ساکنان جنت آباد جنوبی تنها با یک تلفن می تواند در اسرع وقت از خدمات تعمیرات مبل جنت آباد با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت بهره مند شوند.

تعمیر مبل جنت آباد جنوبی

تعمیرات انواع مبلمان در جنت آباد

تعمیر مبل یک هنر است و نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد. تعمیر انواع مبل نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کسی نمی تواند به خوبی از عهده آن بر بیاید. تعمیر هر یک از مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک باید توسط فردی که تجربه این کار را دارد انجام شود، در غیر اینصورت نتیجه کار مطلوب نخواهد بود.

خانه شیک خدمات تعمیرات مبل جنت آباد را به صورت تخصصی ارائه می کند یعنی بسته اینکه مبل شما از چه نوعی است، استادکار ویژه آن، ایرادات مبل را برطرف می کند.

هزینه تعمیر مبل در جنت آباد

تعمیر هر قسمت از مبل هزینه ای جداگانه دارد که بسته به میزان کاری که بر روی مبل انجام شده و مقدار متریالی که استفاده گردیده متفاوت می باشد. درست است که قیمت تعمیر مبل جنت آباد برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد اما آنچه بیشتر اوقات توسط آن ها نادیده گرفته می شود، کیفیت تعمیرات مبل جنت آباد است.

اگر خدمات ارائه شده برای این کار از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، پایین ترین قیمت تعمیر مبل جنت آباد نیز نمی تواند رضایت مشتری را تامین کند.

هزینه تعمیر مبل جنت آباد

اهمیت رضایت مشتری

بسیاری از شرکت های تعمیر مبل هزینه زیادی بابت تبلیغات محیطی و اینترنتی پرداخت می کنند اما به نظر ما آنچه می تواند به عنوان بهترین تبلیغ برای یک شرکت تعمیرات مبل جنت آباد باشد، رضایت مشتری است. اگر مشتری از نتیجه کار راضی باشد، شرکت خدمات تعمیر مبل را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند.

خانه شیک اهمیت زیادی برای جلب رضایت مشتریان خود قائل است، بنابراین همیشه تلاش می کند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه دهد.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای فرهانی از جنت آباد بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

اگر سوالی در زمینه تعمیرات مبل جنت آباد و تعمیرات مبل شمال غرب تهران دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.💬👇

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۱ رای - مجموع امتیاز: ۵ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل شهرک غرب
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل عظیمیه کرج

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋