⏱️ خواندن این مطلب ۶ دقیقه زمان میبرد

بعضی افراد بر این باورند که اگر مبلی آسیب دید، باید آن را تعویض کرد و اصلا به تعمیر آن فکر نمی کنند. اما گاهی اوقات با یک هزینه اندک مبل آسیب دیده شما از روز اول هم بهتر خواهد شد. پس قبل از اینکه تصمیم به تعویض مبلمان خود بگیرید، در مورد تعمیر آن بیشتر فکر کنید.

اگر فرایند تعمیر و بازسازی مبلمان تان توسط افراد حرفه ای انجام شود، به طور حتم از تصمیم خود پشیمان نمی شوید و از نتیجه کار رضایت کامل خواهید داشت. خانه شیک ارائه دهنده تعمیرات مبل تهرانسر با برخورداری از کادری با تجربه و آموزش دیده و تجهیزات مدرن، از شما دعوت می کند تا پایان این مقاله همراه شوید.

تعمیر مبل در تهرانسر چگونه است؟

مبلمان خانه ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت فرسوده شود یا به خاطر یک حادثه آسیب ببیند. اگر شرایط مبل فرسوده یا آسیب دیده به گونه ای است که می توان آن را تعمیر کرد، بهتر است این کار را انجام دهید.

اگر ساکن شهرک بازرگان، شهرک گلها، میدان کمال الملک، چهارراه صدف، خیابان گلناز، خیابان خسرو پرویز، گل محمدی، فجر، نفت، بنفشه، شهرک پاسداران، شهرک دریا، رجایی و بهشتی هستید و به دنبال مرکز تعمیرات مبل تهرانسر می گردید، توصیه می کنیم به شرکت های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنید.

 

تعمیر مبل شهرک تهرانسر به این صورت است که شما با شرکت خدمات تعمیر مبل تماس می گیرید و در مورد ایرادی که مبل تان با آن مواجه شده با کارشناس شرکت صحبت می کنید. آن ها پس از ثبت مشخصات و آدرس و تلفن شما، ماشین حمل مبلمان را به محل زندگی تان اعزام می کنند و مبلمان فرسوده با آسیب دیده را به مرکز خدمات تعمیرات مبل تهرانسر منتقل می نمایند.

در این مرکز افراد کارآزموده و حرفه ای مشکل مبل را بررسی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می نمایند. در مرکز تعمیرات مبلمان شهرک تهرانسر خانه شیک، تلاش می شود تا روند تعمیر مبل در اسرع وقت و به نحوی مطلوب انجام به تحویل مشتری گردد.

تعمیر مبل تهرانسر

خدمات شرکت خانه شیک در تعمیر مبلمان تهرانسر

خانه شیک به عنوان یکی از شرکت های باسابقه و پیشتاز در خدمات تعمیر مبل افتخار دارد که از صفر تا صد تعمیرات مبل تهرانسر را به بهترین شکل توسط نیروی حرفه ای و متخصص خود و با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. خدمات خانه شیک برای تعمیر مبلمان شهرک تهرانسر شامل تعمیر فنرکشی، تعویض رویه مبل، رفع لقی کلاف و ایرادات نجاری، تعویض اسفنج، رنگ آمیزی، تعمیر کلاف، رویه کوبی، رفع شکستگی های مبل و بسیاری خدمات دیگر می باشد.

خدمات تعمیرات مبل تهرانسر برای انواع مبل راحتی، استیل و نیمه استیل ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات مبل غرب تهران با کارشناسان خانه شیک تماس بگیرید.

رویه کوبی مبل تهرانسر

رویه کوبی مبل در تهرانسر

همانطور که می دانید رویه کوبی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول رویه کوبی روی کلاف خام است و دسته دوم رویه کوبی تعمیراتی است. رویه کوبی تعمیراتی مبل، کاری بسیار حساس تر و سخت تر از رویه کوبی روی کلاف خام مبل باشد و هر کسی از عهده انجام آن بر نمی آید زیرا به مهارت و تجربه نیازمند است.

فرایند رویه کوبی مبل شهرک تهرانسر شامل برداشتن روکش مبل، بررسی محتویات داخلی، بررسی کلاف مبل، رفع ایرادات فنرکشی، رفع اشکالات کلاف، تعویض اسفنج و نصب پارچه جدید است. اگر فکر می کنید مبلمان تان نیاز به رویه کوبی مبل دارید در اولین فرصت با خانه شیک ارائه دهنده خدمات تعمیر و رویه کوبی مبل شهرک تهرانسر تماس بگیرید تا از آفرهای ویژه ما بهره مند گردید.

تعمیر مبلمان تهرانسر

نحوه برآورد قیمت در تعمیر مبل تهرانسر چگونه محاسبه میشود؟

همه چیز در برآورد قیمت تعمیر مبل شهرک تهرانسر به میزان خدمات ارائه شده توسط شرکت تعمیرکار برمی گردد. هرچه تعداد خدمات بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است. اما با این حال شرکت های مختلف قیمت های یکسانی برای خدمات خود ارائه نمی کنند.

 

بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای تعمیرات مبل تهرانسر از چند شرکت ارائه دهنده این نوع خدمات استعلام بگیرید و با در نظر گرفتن کیفیت خدماتشان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. کارشناسان خانه شیک آماده پاسخگویی به شما برای آگاهی از قیمت خدمات تعمیرات مبل تهرانسر هستند. تلاش ما همیشه این بوده است که خدماتی با کیفیت همراه با قیمت هایی رقابتی ارائه کنیم.

هزینه تعمیر مبل تهرانسر

نحوه حمل نقل چگونه است؟

اگر تعمیرات مبلمان خود را به شرکت خانه شیک سپردید، نباید هیچ نگرانی بابت نحوه حمل و نقل مبلمان خود داشته باشید. این شرکت برای ارج نهادن به مقام مشتری، افتخار دارد که حمل و نقل مبلمان شما را از خانه یا محل کار به کارگاه و بالعکس به صورت رایگان انجام می دهد.

خانه شیک از یک تیم حرفه ای با کامیونت های ویژه حمل و نقل اثاثیه بهره می برد تا کوچکترین آسیبی به مبلمان شما وارد نگردد. اگر سوالی در زمینه تعمیرات مبل منطقه ۲۱ دارید، می توانید با ما تماس بگیرید یا در قسمت بحث و گفتگو پرسش خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

+ کیس مورد برسی در این مقاله مشتری محترم آقای ثریا پور از تهرانسر بودند برای اطلاعات بیشتر میتوانید کلیک کنید

همچنین خوشحال می شویم، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

به این مقاله چند ستاره می‌دین؟
[ ۳ رای - مجموع امتیاز: ۲.۷ ]
نوشتهٔ پیشین
تعمیرات مبل عظیمیه کرج
نوشتهٔ بعدی
تعمیرات مبل اکباتان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

WeCreativez WhatsApp Support
لطفا سوالات خود را درباره تعمیر مبل از ما بپرسید؟
من در واتساپ آنلاین هستم👋